رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود

  1. جدیدا
  2. وقتی صحبت از مراقبت پوست به میان می‌آید، باید بدانید که این موضوع فقط مختص خانم‌ها نیست! مردان نیز باید اهمیت مراقبت از پوست خود را بپذیرند و از مزایای یک روتین مراقبت از پوست مخصوص آقایان بهره ببرند. چه از علاقه‌مندان باتجربه مراقبت از پوست باشید و چه تازه شروع به کشف دنیای نظافت و مراقبت از پوست کرده‌اید، این مطلب شما را در مورد ضروریات یک روتین مراقبت از پوست که به طور خاص برای مردان طراحی شده، راهنمایی می‌کند. از پاکسازی و مرطوب‌سازی گرفته تا رفع مشکلات خاص پوستی، ما در این فرآیند قدم به قدم به شما کمک می‌کنیم تا به پوستی سالم و درخشان برسید.
  3. یکی از مهم ترین مسایلی که اکثر افراد به آن اهمیت بسیاری می دهند پوست صورت است. همه تمایل دارند که صورتی صاف و درخشان داشته باشند اما چنین شرایطی نیازمند اجرای یکسری نکات است. این نکات سبب درخشان شدن و صاف بودن پوست صورت شما می شود.
  4. پیری یک فرآیند طبیعی است که همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد، اما می تواند توسط عواملی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی، سیگار کشیدن و رژیم غذایی نامناسب تسریع شود. پوست یکی از اولین مکان هایی است که علائم پیری از جمله خطوط ظریف، چین و چروک، لکه های پیری و از دست دادن خاصیت ارتجاعی در آن آشکار می شود. برای درک چگونگی جلوگیری از پیری زودرس، درک علم پشت آن ضروری است. فرآیند پیری توسط ترکیبی از عوامل درونی و بیرونی هدایت می شود. عوامل درونی شامل ژنتیک، تغییرات هورمونی و تغییرات فیزیولوژیکی طبیعی است که با افزایش سن رخ می دهد. از سوی دیگر عوامل بیرونی عوامل خارجی مانند قرار گرفتن در
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • اضافه کردن...