رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

setare

Members
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط setare

  1. یکی از دغدغه های مردان شیک پوش انتخاب عطری با رایحه خوش است، جذابیت و خاص بودن استایل هر فردی در یک جمع معمولا  ظاهر آراسته و بوی خوش و لوازمی است که برای زینت خود استفاده می کند است. یک عطر مردانه نشانگر شخصیت ارزش و اولویت ها و ارزش یک مرد است و معمولا تاثیر بسیار زیادی در جذب و نگاه دیگران به شما را دارد. در ادامه می توانید با تعدادی از بهترین عطر های مردانه آشنا شوید.

    از این مسئله که عطر ها در تکامل شخصیت مردان و زنان نقش مهم را ایفا می کنند، نمی توان چشم پوشی کرد . از آنجا که مردان حضور پررنگ تری در محیط اجتماعی دارند باید از عطری های خوشبو با ماندگاری بالا استفاده کنند عطر های مردانه نسبت به عطر های زنانه معمولا خشن تر سنگین تر تلخ تر و تند تر است که در نوبه خود باعث جذابیت بیشتر می شود.

    امروزه با تنوع بسیار فراوان در حوضه عطر و ادکلن و سخت تر شدن انتخاب باعث سردرگمی در خرید ما می شود که با در اختیار گذاشتن  ۱۷ عطر برتر جهان شما را در خرید بهترین  عطر مردانه کمک می کنیم.

    Black Afgano:1  یکی از معروف ترین و بهترین ادکلن های مردانه است که طرفدارانی زیادی دارد این محصول از برندناسوماتو است. “بلک افگانو” یا “بلک افغان”  عطری است که بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. طبع این عطر گرم و تلخ است که در فصل سرد بیشتر استفاده می شود  ماندگاری این عطر ماندگاری بسیار طولانی مدتی و از پخش بوی بسیار عالی برخوردار است  این عطری برای کسانی که حتی یکبار از آن استفاده کرده او را عطری ویران کننده ، تکرای نشدنی وصف کرده اند که اگر قیمت برایتان مهم نیست این عطر انتخاب بسیار مناسبی است.

    معرفی فوق العاده ترین عطر های مردانه

     

    Private Blend:2 یکی از محصولات برند tom ford  یک عطر سلطنتی و بسیار رویایی  می باشد. این عطر دارای رایحه ای بسیار سنگین و ماندگار و کاملا خاص و بی نظیر است که بی شک می توان آن را جزو برترین های جهان عطر نامید. گروه بویایی آن را رایحه های جنگلی و چوب های معطر نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:  عود، چوب بلسان، هل، فلفل، چوب صندل، خس خس، دانه تونکا، وانیل و عنبر است.

    معرفی بهترین عطر مردانه با ماندگاری بسیار بالا

    tom ford tuscan:3 در وصف این عطر که تقریبا یکسال بر روی آن تحقیق شده است این گونه آمده ( تو بی نظیر و خارق العاده ای ، همین قدر که با هر فشانه نه تنها خود بلکه هوش از سر اطرافیان خواهد رفت.. از نظر همه این عطر سقف تمام عطر های جهان  و بهترین عطر است. رایحه این عطر تلخ و ملایم است این عطر رازآلود و خاص با ویژگیهای منحصر به فرد با رایحه ای بسیار قدرتمند و پخش بالا در سال ۲۰۰۷ تولید شده است.

    بهترین عطر مردانه و خوشبو ترین عطر های دنیا

    bleu de chanel:4 این عطر یک عطر تحریک کننده است که عطر چوبی جدیدی دارد. این عطر برای کسانی که  مخالف روزمرگی و تکرار هستند گزینه بسیار مناسبی است رایحه این عطر خنک و تند است و باعث می شود به انسان حس آزادی دست دهد. رایحه این عطر مردانه ان را به یک محصول جاودانه تبدیل کرده.

    معرفی بهترین و پرفروش ترین عطر های مردانه در دنیا

    savage dior:5 یک عطر با رایحه  بسیار فوق العاده و تکرار نشدنی دارد که بدون شک برای هر فردی که مشکل پسند است بهترین گزینه است. این عطر به علت رایحه  تند و تلخش در مراسم های بسیار ویژه استفاده می شود. چهره تبلیغاتی آن نیز بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی، Johnny Depp می باشد.

    معرفی پرفروش ترین عطر های مردانه

    Amouage ops:6   این عطر مردانه  در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد که دارای عطری شرقی ، بی پروا و پر قدرت است بدلیل رایحه گرم و تند و بسیار سنگین و با قدرت ماندگاری و پخش بسیار زیاد مورد استقبال فراوانی از جمله ایرانی ها قرار گرفته است و در رده بندی بهترین عطرها قرار گرفته است.

    معرفی عطر های گوناگون و پرفروش که در زمره بهتربن ها قرار گرفته اند

    Velvet Amber:7 از سری مجلل خانه عطر Hugo Boss  در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این عطر، رایحه ای بسیار جذاب خیره کننده و مخملی با ماندگاری فوق العاده و پخش بوی بی نظیر حاوی نشانه هایی از ثروت و قدرت برای مردانی است که به این خصوصیت علاقه مند. ترکیب عنبر و کهربا رایحه ای دل انگیز، مخملین و صاف و کمی شیرین را ساخته و این کلن را  در گروه بویایی عطرهای شرقی قرار داده است.

    15 برند عطر محبوب در دنیا

    ۸: Acqua Di Parma ترکیبی رویایی از خنکی و تازگی مرکبات با گرما و تاریکی صمغ و جوز هندی ترکیب آن با کهربا و مرکبات این محصول را به‌ عنوان یکی از خاص‌ترین عطرهای گرم و زمستانی سال ۲۰۱۷ و در زمره بهترین‌های سال گذشته قرار می‌دهد پرفروشترین کار این برند، آکوا دی پارما لدر می باشد که به عنوان بهترین عطر و ادکلن مردانه نیچ سال ۲۰۱۴ شناخته شده است.

    معروف ترین و خوشبو ترین عطر مردانه

    BENTLEY INTENSE :9  بنتلی اینتنس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه  سالهای اخیر بشمار می رود. رایحه خاص و ادویه ای آن، ماندگاری و پخش بوی خوبش، قیمت مناسب و بطری شیکش، همه و همه از آن یک عطر فوق العاده ساخته است.این محصول فوق العاده و خاص به مردانی که می خواهند تک باشند توصیه می شود.

    جذاب ترین و محبوب ترین عطر های مردانه

    CLASSIC BLACK :10 این عطر محصول سال ۲۰۰۹ می باشد  اخیرا جگوار کلاسیک بلک در رده اول پرفروش ترین ها قرار گرفته است. عطری بسیار خوشبو با ماندگاری و پخش بوی رضایت بخش و از همه اینها مهمتر قیمت مناسبش، باعث استقبال کم نظیری شده است. تولید موفق و محبوب کمپانی JAGUAR است که از ترکیب چند رایحه جدید در نسخه محدودی تولید شده است. این محصول بسیار شیک و با کلاس با طراحی خیره کننده خود توانست به فروش فوق العاده ای برسد.

    معرفی بهترین عطر های مردانه در دنیا

    Gucci Guilty :11  یکی از خوشبو ترین و بهترین  عطرهای مردانه برند گوچی است که القا دهنده یک حس مثبت است با ماندگاری بسیار یالا برای کسانی که همیشه می خواهند بدرخشند . این عطر دارای رایحه ای شیرین و طبعی معتدل است

    معرفی چند برند مطرح در بین بهترین عطر های مردانه دنیا

    lacoste L12.12 :12 این عطر با روحیه ی شما ارتباط برقرار کرده و این عطر ماندگارترین رایحه ی مردانه در عطر فروشی ها است . این یک سرمایه گذاری ارزشمند برای هر مردی است که هیچ گاه از آن پشیمان نخواهد شد. استاندارهای بالای به کار رفته در  ساخت این عطر موجب به وجود آمدن  ویژگی های برجسته ای شده است. این یک عطر فوق العاده برگزیده است که حتی با گذر زمان محبوبیت خودش را از دست نمی دهد بی شک این عطر می تواند در زمره بهترین عطرهای مردانه قرار بگیرد.

    بهترین و خوشبو ترین عطر های مردانه در دنیا

    ۱۳:  PARFUMS de MARy  اگر بدنبال یک برند لوکس، ماندگار و حرفه ای هستید، از محصولات برند مارلی به راحتی نگذرید. پگاسوز مشهورترین عطر این برند است. خوشبو و ایده آل برای مردان شیک پوش و جنتلمن و همچنین مردانی که  عاشق رایحه های سنگین و تکرار نشدنی هستند  بهترین گزینه است.

    معرفی 15 عطر مردانه به صورت مختصر و مفید

     ۱۴ :عطر کلوین کلاین مدل CK One EDT این مدل از عطر کلوین کلاین به خاطر رایحه ترکیبی شیرین و خنکی که به صورت تلفیقی دارد، معروف شده است. یکی از پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای مردانه در چند سال اخیر بوده که به لحاظ رتبه‌بندی بهترین عطر در رتبه خوبی قرار گرفته است. ترکیبی از رایحه‌هایی با نت‌های مختلف ترنج، آناناس، لیمو، گل برف، زنبق، بنفشه، سدر، چوب صندل و کهربا در این عطر موجود است. اگر به دنبال یک عطر جوان پسند که به شما روحیه و حس برتری دهد، هستید حتما از این عطر خریداری کنید

    معرفی 15تا از بهترین عطر های مردانه

    Silver Scent:15 این ادکلن مردانه با بویی تند و ملایم با ماندگاری بالا مناسب برای استفاده روزانه و استفاده در محیط کار  بسیار مناسب می باشد. سومین ادکلن پر فروش و پر طرفدار مردانه در ایران است رایحه این عطر چوبی قدرتمند و استثنایی و با ماندگاری بالاست که در سال ۲۰۰۶ تولید و عرضه شد.رایحه اولیه: مرکبات- شکوفه پرتقال رایحه میانی: گشنیز- رزماری- اسطوخودوس- جوز- هل- شمعدانی رایحه اصلی: دانه تونکا- خس خس- چوب درخت ساج.

    15 برند از بهترین عطرمردانه در جهان

    ۱۶: Paco Rabanne 1Million

    ادکلن پاکو رابان وان میلیون از جمله بهترین عطر و ادکلن های تلخ جذاب و لوکس مردانه می باشد و به دلیل ظاهر منحصر به فردش مورد پسند بسیاری از آقایان خاص می باشد، حال می توان آن را به عنوان یکی از ادکلون های محبوب در دنیا نام برد.

    وان میلیون محصول ۲۰۰۸ برند پاکوربان است و از عطر های پر فروش  این برند می باشد که دارای رایحه ای خاص و بی نظیر بوده و با ایجاد فضا سازی دو رنگ قهوه ای و طلایی، می تواند حس لوکس بودن را القا کند.

    بهترین عطر آقایان

    همچنین این عطر جزو گروه بویایی عطر های چوبی می باشد و به دلیل داشتن رایحه تلخ و تند بیشتر مناسب آقایان رسمی پسند است.

    این ادکلن بیشتر مناسب فصل زمستان بوده و نت های تشکیل دهنده آن هم از چوب، عنبر سائل و چرم می باشد؛ نت اولیه این عطر از نعناع و گریپ فروت است و نت میانی را گل رز، دارچین و ادویه جات دیگر تشکیل می دهند.

    ۱۷ : Creed aventus

    کرید اونتوس از جمله ادکلن های لوکس و سلطنتی دنیا و یکی دیگر از بهترین عطر های مردانه می باشد که دارای عطری شیرین و خنک بوده و نیز از ظاهری شیک برخوردار است، بنابراین می توان آن را جزو عطر های فرانسوی محبوب و مورد توجه افراد شناخته شده و سلبریتی ها در جهان دانست.

    برند معتبر کرید در سال ۲۰۱۰ ارائه شد و توانست به عنوان یکی از ادکلن های سلطنتی قدرتمند به رقیبان معرفی گردد. گروه بویایی این عطر مدیترانه ای و در واقع میوه می باشد و دارای رایحه ای گرم و طبعی خنک است.

    نُت اولیه کریس را طعم شیرین مویز و سیب به همراه آناناس و ترنج تشکیل می دهند، نت پایه آن نیز شامل عنبر، وانیل و گل سنگ است، همچنین نت میانی آن لطیف و درآماتیک بوده و شامل گل های رز و یاس و نیز نعناع و توس می باشد.

    بهترین ادکلن مردانه

    این ادکلن مادگاری بالایی داشته و این ویژگی در محبوببیت آن تاثیر بسزایی دارد. این ادکلن در واقع با رویکرد ایجاد فضای بین جنگ و صلح و نیز یادآوری دوران ناپلئون بناپارت تولید شده است و به دلیل خنک بودن طبع آن در فصل سرد سال پرفروش می باشد.

    امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده لازم را در زمره بهترین عطر مردانه و رتبه بندی ان  برده باشید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با روشهای چگونگی تشخیص عطر و ادکلن اصل و نیز آشنایی با روش افزایش ماندگاری عطر و ادکلن می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

  2. با آرایش صحیح چشم و ابروها می توانید پف و سیاهی زیر چشم هایتان را مخفی کنید. هیچ یک از محصولاتی که برای ابرو تبلیغ و در بازار عرضه می شود را به ابرو هایتان نزنید. از استفاده از هر چه ژل، لوسیون، ضد آفتاب، فاندیشن یا مرطوب کننده روی ابرو و اطراف آن دوری کنید چون باعث ریزش موهای ابرو و همچنین مانع از رشد مو می شود.

    برای داشتن “بهترین آرایش ابرو” از آیینه های ذره بینی و خمیده دوری کنید. سعی کنید در مکان های روشن به ابروهایتان رسیدگی کنید ولی از آیینه ذره بینی استفاده نکنید چون زاویه دیدتان بهم می ریزد و کنترل موچین از دست تان در می رود.

    در این مطلب نمونه هایی از “زیباترین مدل از آرایش ابرو و آرایش چشم” و سایه چشم های جدید مجلسی رو برای دیدن گذاشتیم که امیدوارم به شما در آرایش کردنتان کمک کند.

     

    مدل جدید ابرو پهن و بلند,مدل ابرو هاشور,مدل آرایش چشم خلیجی,مدل سایه چشم زیبا

    مدل جدید ابرو پهن و بلند,مدل ابرو هاشور,مدل آرایش چشم خلیجی,مدل سایه چشم زیبا

    عکس مدل های جدید ابرو دخترانه,مدل ابرو دخترانه جدید 2018 زنانه مجلسی

    عکس مدل های جدید ابرو دخترانه,مدل ابرو دخترانه جدید 2018 زنانه مجلسی

    دور چشم ها را خط چشم نکشید زیرا همه توجه را به تیره گی و پف زیر چشم می برد . به جای خط چشم از یک سایه چشم قهوه ای برنزه برای دور چشم ها استفاده کنید با این کار هم چشم ها درشت تر بنظر می آیند و هم ایرادات زیر چشم کمتر دیده میشوند.

    عکس مدل ابرو,جدیدترین مدل ابرو,آرایش چشم مجلسی,مدل سایه قهوه ای چشم

    عکس مدل ابرو,جدیدترین مدل ابرو,آرایش چشم مجلسی,مدل سایه قهوه ای چشم

    مدل ابرو پهن و بلند دخترانه,مدل ابرو هاشور,مدل سایه چشم,مدل ابرو اسپرت دخترانه

    مدل ابرو پهن و بلند دخترانه,مدل ابرو هاشور,مدل سایه چشم,مدل ابرو اسپرت دخترانه

    مدل ابروی اسپرت ، پهن و صاف زنانه مجلسی,نمونه آرایش چشم و سایه چشم و رژ لب

    مدل ابروی اسپرت ، پهن و صاف زنانه مجلسی,نمونه آرایش چشم و سایه چشم و رژ لب

    مدل ابروی هاشور پهن و کشیده زنانه مجلسی,نمونه آرایش چشم و سایه چشم و رژ لب

    مدل ابروی هاشور پهن و کشیده زنانه مجلسی,نمونه آرایش چشم و سایه چشم و رژ لب

    انواع مدل ابرو پهن و نازک,مدل ابرو اسپرت کوتاه و بلند,آرایش چشم مجلسی,مدل سایه چشم زنانه

    انواع مدل ابرو پهن و نازک,مدل ابرو اسپرت کوتاه و بلند,آرایش چشم مجلسی,مدل سایه چشم زنانه

    آرایش چشم و ابرو,آرایش 2018,ارایش چشم زیبا,آرایش چشم جدید 97,ارایش چشم

    آرایش چشم و ابرو,آرایش 2018,ارایش چشم زیبا,آرایش چشم جدید 97,ارایش چشم

    مدل ابرو پهن دخترانه,مدل ابرو سال ۹۷,مدل ابرو تاتو هاشوری,مدل آرایش چشم و سایه چشم

    مدل ابرو پهن دخترانه,مدل ابرو سال ۹۷,مدل ابرو تاتو هاشوری,مدل آرایش چشم و سایه چشم

    مدل ابرو دخترانه و زنانه جدید پهن و نازک اسپرت 97-2018,مدل آرایش دخترانه جدید 2018

    مدل ابرو دخترانه و زنانه جدید پهن و نازک اسپرت 97-2018,مدل آرایش دخترانه جدید 2018

    مدل ابرو پهن جدید دخترانه,مدل ابرو جدید زنانه اسپرت کوتاه و بلند 2018, مدل آرایش چشم

    مدل ابرو پهن جدید دخترانه,مدل ابرو جدید زنانه اسپرت کوتاه و بلند 2018, مدل آرایش چشم

    مدل خط چشم زیبا مجلسی زنانه جدید,سایه برای چشم پف دار,ارایش چشم و ابرو فانتزی

    مدل خط چشم زیبا مجلسی زنانه جدید,سایه برای چشم پف دار,ارایش چشم و ابرو فانتزی

    مدل خط چشم زیبا مجلسی زنانه جدید,سایه برای چشم درشت,مدل آرایش چشم و ابرو جدید

    مدل خط چشم زیبا مجلسی زنانه جدید,سایه برای چشم درشت,مدل آرایش چشم و ابرو جدید

    مدل ابرو پهن دخترانه جدید و بسیار زیبا برای انواع صورت ها,آرایش غلیظ چشم مجلسی و شیک

    مدل ابرو پهن دخترانه جدید و بسیار زیبا برای انواع صورت ها,آرایش غلیظ چشم مجلسی و شیک

    مدل جدید ابرو 2018,عکس مدل ابرو ساده و پهن,آرایش ساده چشم دخترانه 97

    مدل جدید ابرو 2018,عکس مدل ابرو ساده و پهن,آرایش ساده چشم دخترانه 97

    مدل ابروی هاشور قهوه ای,مدل سایه تیره زنانه,آرایش چشم و سایه چشم زیبا

    مدل ابروی هاشور قهوه ای,مدل سایه تیره زنانه,آرایش چشم و سایه چشم زیبا

    مدل جدید ابرو 2018,عکس مدل ابرو ساده و نازک,آرایش ساده چشم دخترانه 97

    مدل جدید ابرو 2018,عکس مدل ابرو ساده و نازک,آرایش ساده چشم دخترانه 97

    مدل ابرو دخترونه جدید زیبا و مد روز,ارایش چشم و ابرو 2018,مدل سایه چشم,مدل آرایش چشم

    مدل ابرو دخترونه جدید زیبا و مد روز,ارایش چشم و ابرو 2018,مدل سایه چشم,مدل آرایش چشم

    مدل سایه و خط چشم,مدل ابرو و آرایش چشم زیبا,مدل ابرو صاف,مدل ابرو اسپرت

    مدل سایه و خط چشم,مدل ابرو و آرایش چشم زیبا,مدل ابرو صاف,مدل ابرو اسپرت

    مدل ابرو اسپرت پهن,مدل ابرو دخترانه جدید,مدل ابرو شیطونی,مدل ابرو پهن و بلند دخترانه

    مدل ابرو اسپرت پهن,مدل ابرو دخترانه جدید,مدل ابرو شیطونی,مدل ابرو پهن و بلند دخترانه

    مدل ابرو پهن و بلند دخترانه,آرایش چشم مجلسی,مدل سایه چشم زنانه,ابروی اسپرت

    مدل ابرو پهن و بلند دخترانه,آرایش چشم مجلسی,مدل سایه چشم زنانه,ابروی اسپرت

    آرایش چشم مجلسی,مدل ابرو نازک و بسیار زیبای دخترانه و زنانه به سبک هالیوودی

    آرایش چشم مجلسی,مدل ابرو نازک و بسیار زیبای دخترانه و زنانه به سبک هالیوودی

    آرایش غلیظ چشم مجلسی,انواع مدل ابرو پهن و نازک,مدل ابرو اسپرت کوتاه و بلند جذاب,مدل ابرو

    آرایش غلیظ چشم مجلسی,انواع مدل ابرو پهن و نازک,مدل ابرو اسپرت کوتاه و بلند جذاب,مدل ابرو

    مدل آرایش جدید ابرو هاشور,عکس جدید آرایش ابروی کشیده و بلند دخترانه,مدل جدید ابرو 97-2018

    مدل آرایش جدید ابرو هاشور,عکس جدید آرایش ابروی کشیده و بلند دخترانه,مدل جدید ابرو 97-2018

    سایه چشم و مدل ابروی پهن کوتاه,سایه چشم های لایت,سایه برای چشم پف دار,سایه برای چشم ریز

    سایه چشم و مدل ابروی پهن کوتاه,سایه چشم های لایت,سایه برای چشم پف دار,سایه برای چشم ریز

    عکس انواع مدل ابرو پهن و نازک,مدل ابرو اسپرت کوتاه و بلند جذاب، آرایش غلیظ چشم

    عکس انواع مدل ابرو پهن و نازک,مدل ابرو اسپرت کوتاه و بلند جذاب، آرایش غلیظ چشم

    مدل سایه و خط چشم مجلسی,مدل ابرو صاف,مدل ابرو اسپرت پهن,مدل ابرو دخترانه جدید

    مدل سایه و خط چشم مجلسی,مدل ابرو صاف,مدل ابرو اسپرت پهن,مدل ابرو دخترانه جدید

    مدل ابرو دخترانه جدید,مدل ابرو شیطونی,مدل ابرو پهن و بلند دخترانه,مدل ابرو هاشور

    مدل جدید ابرو و آرایش چشم,مدل ابرو شیطونی,مدل ابرو پهن و بلند دخترانه,مدل ابرو هاشور

  3. مدل شینیون مو باز و نیمه باز از انواع مدل آرایش موهای زیبا و بی نظیر است و اگر شما تمایل دارید برای مهمانی ها و مجالس آرایش مویی خاص داشته باشید بهتر است از این مدل شینیون مو استفاده نمایید.
    مدل شینیون باز برای خانم ها با گردن باریک و بلند انتخابی مناسب است همچنین بهتر است از این مدل آرایش مو در روزهای سرد سال استفاده نمایید زیرا گرما و تعریق زیاد بدن باعث آشفته به نظر رسیدن مدل شینیون موی باز می شود.
    مدل شینیون های نیمه باز نیز جذابیت خاص خودشان را دارند و در این مدل آرایش موها قسمتی از موها بسته می شود و قسمت باز موها نیز در اطراف گردن و روی شانه ها ریخته می شود که این مدل آرایش مو برای خانم ها در رده سنی مختلف مناسب و ایده آل است.

    مدل شینیون مو زنانه

    مدل آرایش موی باز ۹۸

    مدل آرایش موی باز 98

    مدل شینیون باز ۲۰۱۹

    شینیون مو 98

    مدل شینیون موی بلند ۲۰۱۹

    مدل آرایش موی باز

    شینیون باز و زیبا زنانه

    مدل آرایش موی نیمه باز

    مدل شینیون موی ۹۸

    مدل شینیون مو دخترانه

    مدل شینیون دخترانه

    مدل آرایش موی زیبا و شیک زنانه

    مدل آرایش موی باز و زیبا

    شینیون موی باز

    آرایش موی دخترانه زیبا و شیک

    مدل شینیون باز ساده

    آرایش موی ساده و باز ۹۸

    مدل های شینیون مو

    شینیون موی جدید و باز

    شینیون موی زیبا و شیک

    شینیون موی جدید و زیبا ۹۸

    آرایش موی زنانه

    مدل آرایش موی شیک و زیبا

    شینیون مو 98 زنانه

    مدل شینیون موی شیک و جدید ۹۸

    شینیون مو زنانه

    شینیون موی زیبا و جذاب

    آرایش موی زیبا و شیک زنانه

    مدل شینیون مو

    شینیون باز زنانه

    شینیون موی باز

    مدل شینیون موی مجلسی

    مدل شینیون موی ۹۸

    شینیون مو مجلسی و زیبا

    شینیون مجلسی و کار شده

    مدل آرایش موی خطی باز

    مدل آرایش موی باز و زیبا

  4. شینیون موی بسته یکی از پرطرفدارترین مدل آرایش موها در بین خانم ها است و این مدل شینیون مو از زمان های گذشته تا به امروز توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است. مدل شینیون بسته در انواع مدل های ساده و کار شده موجود است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس تیپی ساده داشته باشید بهتر است شینیون های کار شده را برای فرم دادن به موهایتان انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از لباس مجلسی های کار شده استفاده کنید

    برای تزیین شینیون موی بسته در صورت تمایل می توانید بعد از اتمام کار شینیون از وسایل تزیین کننده مو نظیر گل مو و گل های طبیعی و … استفاده نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر این مدل آرایش مو از بافت موهای تزیینی در قسمتی از موها استفاده نمایید که هر یک از این مدل ها جذابیت خاص خودشان را دارند.

     

    شینیون مو 98

    مدل آرایش موی زیبا و بسته

    مدل آرایش موی زیبا و جذاب

    شینیون موی بسته و زیبا

    مدل آرایش موی زیبا

    مدل شینیون موی خطی

    شینیون موی ساده

    شینیون موی ساده و بسته

    شینیون زنانه

    آرایش موی زنانه ۹۸

    شینیون ساده

    شینیون موی ساده و بسته

    شینیون همراه با بافت مو

    مدل شینیون موی ۹۸

    شینیون خطی

    شینیون موی شیک و زیبا

    شینیون بسته زنانه

    شینیون موی ۹۸

    شینیون زنانه

    شینیون موی زنانه

    مدل آرایش موی بسته

    مدل آرایش موی دخترانه ۹۸

    آرایش موی بسته و شیک

    شینیون موی ۹۸ دخترانه

    شینیون مو 98

    شینیون موی ساده و جذاب ۹۸

    مدل شینیون همراه با بافت مو

    مدل شینیون شیک و زیبا

    مدل شینیون خطی 98

    شینیون خطی ۹۸

    شینیون مو 98

    مدل شینیون موی خطی و شیک ۹۸

    مدل آرایش موی زیبا و جدید

    مدل آرایش موی خطی و زیبا ۹۸

    مدل آرایش موی زنانه

    مدل آرایش موی شیک و خطی

    مدل شینیون مو 98

    مدل شینیون مو زنانه ۹۸

    مدل شینیون دخترانه

    شینیون همراه با بافت مو

    شینیون دخترانه زیبا و شیک

    شینیون دخترانه ۹۸

    شینیون مو

    شینیون بسته و جذاب

    شینیون ساده همراه با بافت مو

    شینیون موی زیبا و بی نظیر ۹۸

    مدل شینیون خطی 98

    مدل آرایش موی خطی و شیک

    مدل شینیون زیبا و خطی

    شینیون موی خطی زنانه

    مدل شینیون جدید و زیبا

    مدل آرایش موی زنانه ۹۸

    مدل آرایش موی زیبا و خطی

    شینیون زیبا و جدید خطی

    مدل آرایش مو زنانه

    مدل شینیون موی ساده ۹۸

    مدل شینیون مو زیبا و جدید

  5. شینیون موی بسته یکی از پرطرفدارترین مدل آرایش موها در بین خانم ها است و این مدل شینیون مو از زمان های گذشته تا به امروز توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است. مدل شینیون بسته در انواع مدل های ساده و کار شده موجود است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس تیپی ساده داشته باشید بهتر است شینیون های کار شده را برای فرم دادن به موهایتان انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از لباس مجلسی های کار شده استفاده کنید

    برای تزیین شینیون موی بسته در صورت تمایل می توانید بعد از اتمام کار شینیون از وسایل تزیین کننده مو نظیر گل مو و گل های طبیعی و … استفاده نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر این مدل آرایش مو از بافت موهای تزیینی در قسمتی از موها استفاده نمایید که هر یک از این مدل ها جذابیت خاص خودشان را دارند.

     

    شینیون مو 98

    مدل آرایش موی زیبا و بسته

    مدل آرایش موی زیبا و جذاب

    شینیون موی بسته و زیبا

    مدل آرایش موی زیبا

    مدل شینیون موی خطی

    شینیون موی ساده

    شینیون موی ساده و بسته

    شینیون زنانه

    آرایش موی زنانه ۹۸

    شینیون ساده

    شینیون موی ساده و بسته

    شینیون همراه با بافت مو

    مدل شینیون موی ۹۸

    شینیون خطی

    شینیون موی شیک و زیبا

    شینیون بسته زنانه

    شینیون موی ۹۸

    شینیون زنانه

    شینیون موی زنانه

    مدل آرایش موی بسته

    مدل آرایش موی دخترانه ۹۸

    آرایش موی بسته و شیک

    شینیون موی ۹۸ دخترانه

    شینیون مو 98

    شینیون موی ساده و جذاب ۹۸

    مدل شینیون همراه با بافت مو

    مدل شینیون شیک و زیبا

    مدل شینیون خطی 98

    شینیون خطی ۹۸

    شینیون مو 98

    مدل شینیون موی خطی و شیک ۹۸

    مدل آرایش موی زیبا و جدید

    مدل آرایش موی خطی و زیبا ۹۸

    مدل آرایش موی زنانه

    مدل آرایش موی شیک و خطی

    مدل شینیون مو 98

    مدل شینیون مو زنانه ۹۸

    مدل شینیون دخترانه

    شینیون همراه با بافت مو

    شینیون دخترانه زیبا و شیک

    شینیون دخترانه ۹۸

    شینیون مو

    شینیون بسته و جذاب

    شینیون ساده همراه با بافت مو

    شینیون موی زیبا و بی نظیر ۹۸

    مدل شینیون خطی 98

    مدل آرایش موی خطی و شیک

    مدل شینیون زیبا و خطی

    شینیون موی خطی زنانه

    مدل شینیون جدید و زیبا

    مدل آرایش موی زنانه ۹۸

    مدل آرایش موی زیبا و خطی

    شینیون زیبا و جدید خطی

    مدل آرایش مو زنانه

    مدل شینیون موی ساده ۹۸

    مدل شینیون مو زیبا و جدید

    شینیون موی زنانه

    شینیون ساده 98

    مدل شینیون ۲۰۱۹

    شینیون همراه با بافت مو

    شینیون زیبا و جذاب زنانه

    شینیون مجلسی

    مدل شینیون موی خطی

    مدل شینیون بسته

    شینیون موی شیک و زیبا زنانه

    مدل شینیون زیبا و شیک

    مدل شینیون مجلسی ۹۸

    شینیون خطی

    مدل آرایش موی مجلسی ۹۸

    مدل شینیون زیبا و شیک

    شینیون مجلسی ۹۸

    شینیون زنانه خطی

    آرایش موی مجلسی زیبا و جدید

    مدل آرایش موی مجلسی

    شینیون بسته و شیک زنانه

    مدل شینیون بسته 98

    شینیون بسته و ساده زنانه

  6. برای داشتن ناخن‌های قوی و سالم باید چه کنیم.

    ۱. دستانتان را خیلی تمیز نگه دارید

    قبل از اینکه کاری انجام دهید، باید مطمئن شوید که ناخن‌ها و پوست اطراف آنها کاملا تمیز هستند. ابتدا لاک‌تان را با لاک‌‌پاک‌کن بدون استون پاک کنید (استفاده از هر محصول دیگری برای پاک کردن ناخن‌هایتان، آنها را خشک می‌کند). یکی از روش‌های تمیز کردن ناخن این است که مقداری صابون روی مسواک بزنید و سپس به‌آرامی روی ناخن‌ها و پوستتان بکشید. این کار، بدون نیاز به مواد شیمیایی (که باعث خشک شدن می‌شوند) یا لوسیون‌های گران‌قیمت، همهٔ آلودگی‌ها را تمیز می‌کند و پوست‌های مرده را برمی‌دارد.

     

    ۲. با ناخن‌هایتان با ملایمت رفتار کنید

    ناخن‌ها حساس هستند. اگر آنها را به‌شدت مالش دهید، بیشتر در معرض عفونت قرار می‌گیرند.

    یکی دیگر از کارهایی که نباید انجام دهید، استفاده از سوهان‌های فلزی برای تمیز کردن زیر ناخن‌ها است. انجام بیش‌ازاندازۀ این کار می‌تواند صفحهٔ ناخن را از پوست جدا کند (اصطلاحا به آن اونیکولیز می‌گویند). جدا شدن ناخن از بستر آن، مشکلی رایج در افراد ۵۰ سال به بالا است. کشیدن سوهان فلزی به زیر ناخن می‌تواند باعث سفید و قوسی شدن سر ناخن‌ها هم بشود.

     

    ۳. ناخن‌‌ها را به‌شکل مرتب کوتاه کنید

    کوتاه‌ کردن منظم برای مراقبت از ناخن ها مهم است؛ پس هر دو هفته یک بار، زمانی را برای کوتاه ‌کردن آنها اختصاص دهید.

     

    ۴. اولویت با سلامت ناخن‌ها است نه طولشان

    بی‌شک ناخن‌های بلند زیبا هستند و نقش مهمی در زیبایی ناخن دارند، اما اگر ناخن‌هایتان مرتب می‌شکنند، بهتر است آنها را کوتاه نگه دارید (دست‌کم تا زمانی که بهبود پیدا کنند). ناخن‌های کوتاهی که به‌شکل گرد، سوهان کشیده شده باشند مرتب‌تر به نظر می‌رسند و رسیدگی‌شان راحت‌تر است و می‌توانید بدون نگرانی فقط به فکر قوی‌تر کردن‌شان باشید. تا وقتی که ناخن‌ها همه هم‌اندازه و مرتب باشند، زیبا هستند.

     

    ۵. همیشه یک سوهان ناخن دم دست داشته باشید

    مراقبت از ناخن ها - سوهان کشیدن ناخن

    اگر کارتان به شکلی است که احتمال شکستن ناخن‌ها زیاد است، همیشه سوهان به همراه داشته باشید تا هر لحظه بتوانید لبه‌های شکسته را سوهان بکشید. بهترین راه برای انجام این کار این است که همیشه سوهان را فقط به یک طرف بکشید تا ناخن‌‌هایتان نرم‌تر شوند. شاید سوهان‌های سنباده‌ای بیشتر باعث زبر شدن و شکستن گوشه‌های ناخن‌هایتان بشوند. سعی کنید به‌جای آنها از سوهان‌های شیشه‌ای یا کریستالی استفاده کنید. سوهان‌های شیشه‌ای لبه‌های ناخن را نرم‌تر می‌کنند و می‌توانند برای قسمت‌های شکسته و ضعیف‌تر ناخن استفاده شوند.

     

    ۶. از ابزار مراقبت از ناخن ها به‌خوبی مراقبت کنید

    ضدعفونی کردن ابزار مراقبت از ناخن ها هم به‌اندازه تمیز کردن بُرس‌های آرایشی اهمیت دارد. دلیلش هم ساده است: خلاص شدن از شر باکتری‌ها. برای اینکه ناخن‌هایتان را تمیز نگه دارید، بهتر است ابزارهای مراقبت از ناخن ها را با آب و صابون بشویید و سپس آنها را با الکل مالشی تمیز کنید و فراموش نکنید سوهان‌های ناخن‌تان را هر چند وقت یک بار عوض کنید.

     

    ۷. پوست اطراف ناخن را نکنید

    مراقبت از ناخن ها - گوشه گیری ناخن

    پوست اطراف ناخن وظیفۀ مهمی دارد: این پوست‌ها ناخن را در بسترش محکم نگه می‌دارند. پس وقتی آنها را بر می‌دارید، مهرهٔ محافظ ناخن‌ها را حذف می‌کنید و درنتیجه، ناخن‌هایتان را درمقابل باکتری و عفونت‌ آسیب‌پذیر می‌کنید. هر‌قدر به این پوسته‌ها دست نزنید، بیشتر به ناخن‌هایتان لطف می‌کنید. مراقبت از پوسته‌ها باعث کاهش پوسته‌های آویزان کنار ناخن‌ها می‌شود (این پوست‌ها را نیز نباید بکنید، زیرا این کار باعث افزایش احتمال عفونت می‌شود).

    اگر عادت دارید پوست‌های اطراف ناخن را بکنید، پیشنهاد می‌کنیم که هفته‌ای یک بار، بعد از حمام، این پوست‌ها را به‌آرامی با چوب خلال‌دندان کنار بزنید و سپس آنها را با روغن مخصوص ناخن یا کرم‌های لوسیونی ماساژ دهید.

     

    ۸. با لاک پوششی پایه، از ناخن‌هایتان مراقبت کنید

    اگر عادت دارید ناخن‌هایتان را خودتان لاک می‌زنید، شاید معمولا از لاک پوششی پایهٔ ناخن استفاده نمی‌کنید، درحالی‌که این کار لاکتان را یکدست می‌کند. اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان را طراحی یا فرنچ کنید، بهتر است بعد از هر لایه لاک، یک لایه لاک پوششی بزنید تا ناخن‌هایتان براق‌تر به نظر برسند و طرح‌تان ماندگارتر شود.

     

    ۹. برچسب روی لاک‌هایتان را بخوانید

    درست مانند برندهای متفاوت لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست، همهٔ برندهای مراقبت از ناخن ها کیفیت یکسانی ندارند؛ پس حتما سعی کنید محصولات و برندهای مطمئن را تهیه کنید، زیرا مواد شیمیایی موجود در محصولات نامرغوب باعث شکنندگی، پوسته‌پوسته شدن و ترک خوردن ناخن‌ها می‌شوند.

     

    ۱۰. از لاک پوششی روی ناخن برای جلوگیری از رگه شدن ناخن‌ها استفاده کنید

    لاک پوششی برای زیباتر و درخشان‌تر شدن لاک و ناخن‌ها مهم است. متخصصان پوست توصیه می‌کنند هر ۳ روز یک بار از لاک پوششی استفاده کنید تا از رگه‌رگه شدن ناخن‌ها جلوگیری کنید و برق ناخن‌هایتان را ماندگارتر کنید.

     

    ۱۱. از کاشت ژل یا اکریلیک بپرهیزید

    مراقبت از ناخن ها - ژلیش

    بیشتر متخصصان مراقبت از ناخن‌ ها و پوست، کاشت ژل یا اکریلیک را پیشنهاد نمی‌کنند؛ زیرا با اینکه این روش‌ها ماندگار هستند، فشار زیادی بر ناخن می‌آورند. اما اگر مصمم هستید که از این روش‌ها استفاده کنید، به‌کمک شیوه‌های خاصی می‌توانید آسیب‌هایشان را کاهش دهید.

    مشکل اصلی در کاشت ژل، قرار گرفتن ناخن‌ها در معرض اشعهٔ UV برای خشک شدن ژل است. این کار می‌تواند به پوست زیر و اطراف ناخن آسیب برساند و باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان شود. برای کاهش خطر می‌توانید قبل از قرار دادن دست‌تان زیر دستگاه UV، کرم ضد آفتاب با اس.پی.اف ۳۰ تا ۵۰ به دست‌تان بزنید یا از دستکش‌های مخصوصی استفاده کنید که قسمت ناخن‌هایشان باز است تا بقیۀ قسمت‌های دستتان از آسیب‌های UV در امان بمانند.

     

    ۱۲. به ناخن‌هایتان استراحت بدهید

    طراحی‌ ناخن با رنگ‌های شاد و طرح‌های ظریف را برای آخر هفته‌ها بگذارید و در طول هفته فقط از همان لایهٔ پوششی یا برق ناخن استفاده کنید. متخصصان مراقبت از ناخن می‌گویند که اگر پشت سر هم لاک بزنید و ناخن‌ها را طراحی کنید، آنها به‌مرور زمان خشک و زرد و حتی ضعیف می‌شوند. استفاده بیش‌ازاندازه از لاک‌پاک‌کن‌ها هم باعث خشک و ضعیف شدن ناخن‌ها می‌شود. شاید گاهی طبیعی بودن ناخن‌ها دقیقا همان چیزی است که برای مراقبت از ناخن ها به آن نیاز دارید.

     

    ۱۳. دست‌ها و ناخن‌هایتان را به‌صورت مرتب مرطوب کنید

    شاید بدون زدن کرم نرم‌کننده به صورت‌تان شب‌ها به رختخواب نمی‌روید؛ پس چرا نباید به همین اندازه به ناخن‌هایتان توجه کنید؟ ترکیب روغن آووکادو و روغن بادام می‌تواند ناخن‌ها و پوست‌های اطراف آنها را تقویت کند و مرطوب نگه دارد، اما هر نوع روغن مغذی دیگر نیز برای مرطوب نگه داشتن ناخن‌ها مفید است.

     

    ۱۴. هنگام ظرف شستن از دستکش استفاده کنید

    هر وقت از مواد شیمیایی استفاده می‌کنید (چه برای باغبانی، چه برای ظرف شستن)، حتما از دستکش‌های لاستیکی، وینیل یا پلاستیکی استفاده کنید. ظرف شستن با آب داغ و مایع ظرف‌شویی بدون دستکش، ناخن‌هایتان را ضعیف می‌کند. در هنگام انجام کارهایی مانند باغبانی هم به‌ این دلیل که گل و خاک زیادی لای ناخن‌ها می‌رود، تمیز کردن‌شان دشوار می‌شود. به همین شکل در روزهای سرد زمستانی هم با پوشیدن دستکش از ناخن‌هایتان مراقبت کنید و اجازه ندهید مواد مرطوب‌کننده‌ای که به دست‌هایتان زده‌اید، به هدر برود.

    ۱۵. غذاهای غنی از پروتئین بخورید

    ناخن‌های شما از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده‌اند؛ پس بهبود رژيم غذایی همان‌قدر که در شفافیت پوست و درخشش موها اثر دارد، به تقویت ناخن هایتان هم کمک می‌کند. افزودن ویتامین ها و مکمل‌هایی مانند بیوتین، ویتامین ای و روغن ماهی یا مصرف خوراکی‌هایی مانند مغزها، ماهی و حبوبات، سلامت ناخن‌هایتان را تضمین می‌کند.

  7. موی ما می‌تواند ما را شیک و مرتب یا خسته و بی‌ملاحظه نشان دهد. فرقی ندارد موی ما خشک باشد یا چرب؛ فر باشد یا صاف. در هر حالت بهتر است، اصول اولیه‌ی مراقبت از موی سر خود را بدانیم.

    اگر به مراقبت روزانه از مو بی‌توجه باشیم، آسیب می‌بینند و ترمیم موهای آسیب دیده خیلی دشوارتر از پیشگیری از آسیب است. به همین دلیل، در این مقاله می‌خواهیم نکات مراقبت از مو را بگوییم. اگر می‌خواهید موی پرپشت و سالمی داشته باشید، با ما همراه شوید.

    راههای مراقبت از موی سر

    ۱٫موهای خود را درست بشویید و شانه کنید.

    متخصصان می‌گویند بیشتر مردم برای مراقبت از موی سر یا بیش‌ از اندازه موهای خود را می‌شویند یا آنها را با روشی اشتباه می‌شویند. پس نکته‌های ساده‌ی زیر را به یاد داشته باشید تا موهای خود را استاندارد بشویید:

    • از شامپو به قدری که موهای سرتان را بپوشاند، استفاده کنید. نه بیشتر!
    • موهای خود را با آب داغ یا آب خیلی سرد نشویید. بلکه، آنها را با آب ولرم بشویید.
    • موهای خیس، سه برابر آسیب پذیرتر و شکننده‌تر از موهای خشکند. پس با آنها با ملایمت رفتار کنید.
    • بعد از حمام موهای خود را زیاد با حوله ماساژ ندهید.
    • گره موهای خیس خود را با شانه‌ی دندانه درشت باز کنید. البته، موهای خیس را نباید زیاد شانه کنید.
    • برای مراقبت از موی سر خود، آن را بیشتر از یک ‌بار در روز نشویید.

    ۲٫ شامپوی مناسب انتخاب کنید.

    اگر شامپو یا حالت دهنده موی شما نامناسب باشد، سلامت موهای شما به خطر می‌افتد. پس، شامپویی متناسب با موی خود انتخاب کنید. شامپوها، براساس نوع مو، سه دسته‌اند: «مناسب موهای خشک، معمولی و چرب».

    اگر شوره‌ی سر یا ریزش مو دارید، از شامپوهای ضد ریزش و شامپو ضد شوره‌ استفاده کنید.
    از مصرف شامپوهایی که ترکیبات نامناسبی مثل آمونیوم لوریل سولفات یا سدیم لوریل سولفات دارند، بپرهیزید.

    ۳٫ شامپو برای شستن کف سر است، نه ساقه‌ی مو

    یکی از راه‌های دیگر مراقبت از موی سر استفاده‌ی صحیح از شامپو است.

    یکی از راه‌های دیگر مراقبت از موی سر استفاده‌ی صحیح از شامپو است.

    محققان آکادمی درماتولوژی آمریکا معتقدند خلاف نرم‌ کننده‌ی مو که باید روی ساقه‌ی مو استفاده شوند، شامپو برای شستن پوست کف سر است. شستن ساقه‌ی مو با شامپو رطوبت آن را از بین می‌برد، شفافیت مو را هم کمتر می‌کند.

    باید بدانید، این پوست سر ماست که محل ترشح چربی و تجمع سلول‌های مرده است. پس، وقتی از شامپو استفاده می‌کنید، باید پوست سر و ریشه‌ی موهای خود را بشویید.

    ۴٫ برای مراقبت از موی سر نرم‌کننده را فراموش نکنید.

    هنگام شستن موها، استفاده از محصولات مراقبت از موی سر برای افزایش رطوبت مو اهمیت دارند. اما، چرا؟

    تار‌ موها پوششی به نام کوتیکول دارند. کوتیکول پوشش خارجی مو است و از روی هم قرار گرفتن سلول‌های مرده تشکیل شده. نقش اصلی کوتیکول، استحکام بخشیدن و مراقبت از موی سر است.

    وقتی موها رطوبت کافی ندارند، کوتیکول باز می‌شود تا رطوبت مورد نیاز از هوا وارد مو شود. برای همین است که معمولاٌ بعد از حمام موها وزدار می‌شوند.

    پس، از یک نرم کننده‌ی مناسب مو استفاده کنید که حاوی عناصر آبرسان مو مانند روغن نارگیل باشد. نرم کننده را از وسط ساقه تا نوک موهای خود بزنید. هیچ وقت آن را به ریشه‌ی موهایتان نزنید.

    ماسک مو برای مراقبت از موی سر انتخاب بهتری است.

    اگر موی شما به دلیل رنگ کردن یا حرارت زیاد آسیب دیده، بهتر است، به جای نرم‌کننده از انواع ماسک مو استفاده کنید.
    ماسک مو نسبت به نرم کننده از ذره‌های کوچکتری تشکیل شده، برای همین، به راحتی به ساختار مو نفوذ می‌کند و بهتر می‌تواند مواد مغذی را به مو برساند.

    ۵٫ موهای خود را با حوله خشک نکنید!

    موهای خود را با حوله خشک نکنید!

    برای مراقبت از موی سر پس از دوش گرفتن برای خشک‌ کردن مو، به جای استفاده از حوله بهتر است، اول آب اضافی مو را بگیرید. سپس، با یک لباس نخی تمیز که ملایم‌تر و نرم‌تر از حوله است، آن را خشک کنید.

    آکادمی درماتولوژی آمریکا پیشنهاد می‌کند به جای استفاده از سشوار، اجازه دهید هوا موها را خشک کند. درست است بیشتر طول می‌کشد. اما، در عوض آسیبی به مو نمی‌رساند.

    ۶٫ برای مراقبت از موی خیس، از شانه‌ی دندانه ‌درشت استفاده کنید.

    محققان آکادمی درماتولوژی امریکا می‌گویند موهای خیس هنگام شانه کردن خیلی آسان‌تر می‌شکنند. پس، بهتر است موهای خیس، گره خورده و نم‌دار خود را با شانه‌های دندانه درشت شانه کنید. تا حد امکان، با ملایمت موها را شانه بزنید.

    ۷٫ در برابر حرارت از موی خود محافظت کنید.

    سشوار یا اتوی مو، موها را زیباتر و خوش حالت‌تر می‌کند. اما، نباید فراموش کنید که حرارت زیاد، آسیب زیادی به مو می‌زند.

    حرارت زیاد آسیب‌های زیادی به مو می‌زند، مثل مو خوره، دندانه دار شدن انتهای مو، خشک و خشن شدن بافت مو، ریزش بیش از حد و وز شدن. از آنجا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، برای مراقبت از موهای خود قبل از استفاده از سشوار، اتوی مو و … از یک محافظ حرارتی مو استفاده کنید.

    این محصولات ضمن مراقبت از موی سر در برابر آسیب‌های حرارتی، ویتامین‌ها و پروتئین‌هایی دارند که سلامت و ظاهر موهای شما را بهبود می‌بخشند. همچنین، به خاطر داشته باشید همیشه با حرارت پایین سشوار، موهای خود را خشک کنید. اگر لازم بود، به‌تدریج حرارت آن را افزایش دهید.

    ۸٫ رطوبت موی خود را حفظ کنید.

    رطوبت موی خود را حفظ کنید.

    اگر می‌خواهید موی شما سالم، قوی و زیبا به نظر برسد، فارغ از جنس و مدل آن، رطوبت آن را حفظ کنید.

    برای سالم ماندن مو از محصولات مراقبت مو مانند سرم مو یا کرم مو استفاده کنید. این محصولات در طول روز روی مو می‌مانند و رشته‌های آن را خوب تغذیه می‌کند.
    بعضی از محصولات مراقبت از موی سر باید روی موهای نم‌دار و بعضی دیگر، روی موهای خشک استفاده شوند. برای اینکه نتیجه‌ی بهتری بگیرید‌، طبق دستورالعملی که روی محصولات نوشته شده، عمل کنید.

    ۹٫ موهای خود را به طور مرتب کوتاه کنید.

    کوتاه کردن مرتب موها برای داشتن موهای بلند و زیبا بسیار مهم است. هر تار مو ۲ تا ۶ سال عمر می‌کند و در پایان عمر خود ضعیف‌تر می‌شود. پس، موهای بلند شکننده و آسیب پذیرند و بیشتر موخوره می‌گیرند.

    بهتر است بدانید، هایلایت و رنگ کردن موهای بلند، بیشتر به آنها آسیب میزند.

    برای مراقبت از موی سر، آنها را در فاصله‌ی زمانی منظم هر ۸ تا ۱۲ هفته کوتاه کنید. اگر مو خوره‌ی موهاتان نسبتاً زیاد است، می‌توانید این فاصله را به ۶ تا ۸ هفته کاهش دهید.

×
×
  • اضافه کردن...