رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

ارسال های توصیه شده

از روی رایحه عطرها میتوان به ویژگی های شخصیتی افراد پی برد.

خانمهایی که که با بوی خوش در جامعه ظاهر میشوند جذابتر به نظر میرسند.
عطر زنانه را بر اساس نوع غلظت به سه دسته تقسیم میشوند:

  • پرفیوم
  • ادو پرفیوم
  • ادوتویلت

محبوب ترین روایح عطر زنانه

از جمله محبوب ترین روایح عطر زنانه رایحه گلی میوه ای دارای محبوبیت بیشتری است البته انتخاب رایحه عطر بسیار به شرایط مختلفی بستگی دارد از جمله : فصل و شرایط آب و هوایی،و موقعیت مکانی که قرار است برویم به طور مثال در محافل دوستانه توصیه میشود از عطرهای رنانه سرد و ملایم استفاده کنید و یا در مجالس رسمی استفاده از عطر زنانه های گرم و شیرین پیشنهاد میشود.

همچنین برای فصول سرد سال عطرهای زنانه گرم و شیرین و گرم و تلخ پیشنهاد میشود و در فصول گرم سال عطر های زنانه خنک و ملایم تقاضای بیشتری دارند عطرها از سه رایحه تشکیل شده اند که به آنها نت هم گفته میشود:

  • نت ابتدایی
  • نت میانی
  • نت پایانی

۲۱ عطر زنانه موفق دنیا

در این قسمت ویترین ۲۱ عطری را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت تا موفق ترین عطر زنانه دنیا را بشناسید و با ویژگی های آن ها آشنا شوید. بریم که از عطر ۲۱ به اولین عطر برسیم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ترتیب قدرت عطر ها به عدد را در نظر نگیرید و بدانید که همه این موارد با سبک خاص خود مورد پسند افراد مختلف ( بعضی مردم عادی، بعضی سلبریتی ها و برخی خانم های موفق ) قرار گرفته اند.

21- عطر تیری موگلر الین زنانه THIERRY MUGLER ALIEN EDP

عطر تیری موگلر الین زنانه

عطر زنانه تیری موگلر الین معادل ۹۰ میل حجم دارد این عطر با غلظت ادوپرفیوم یک انتخاب بی نظیر برای خانم های شیک پوش می باشد. عطر تیری موگلر الین ادو پرفیوم از کمپانی تیری موگلر در سال ۲۰۰۵ توسط طراحان مشهور و معروف دومینیک روپیون و لارن برایر طراحی و روانه ی بازار دنیای عطر گشت .  رایحه گرم و شیرین آن برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود . تیری موگلر الین بی شک یکی از بهترین عطرهای زنانه در سال های اخیر بوده است. طراحی بطری این عطر بسیار جذاب بوده و در آن از رنگ های بنفش و طلایی استفاده شده که جذابیت خیره‌کننده‌ای را به این عطر هدیه کرده است . رایحه گلی به خصوص گل های سفید آرامش را به مصرف کننده هدیه می کند .

نت های تشکیل دهنده عطر Thierry Mugler Alien edp عبارتند از :

نت اولیه : یاس
نت میانی : روایح چوبی
نت پایه : کهرب

 

20- عطر زنانه کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

عطر زنانه کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی)

این عطر زنانه با حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم ، همچنین قیمت مناسب در دسته عطرهای پرفروش فروشگاه عطرالیسا قرار دارد . کالوین کلین سی کی بیوتی با رایحه معتدل شیرین برای استفاده در تمام فصول سال مناسب می باشد . این محصول از برند کالوین کلین در اکتبر سال 2010 به طراحی سوفی لابی تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد . اگر به بطری این عطر زنانه دقت کنید، نام Beauty را مشاهده خواهید کرد که با حروف بزرگ روی آن نوشته‌شده . در بالای نام Beauty هم، نشان Calvin Klein با رنگ تیره به‌خوبی خود را نشان میدهد . مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری به شکل یک استوانه‌ی نقره‌ای‌رنگ بوده و به شکل افقی هارمونی عجیبی با بدنه ایجاد کرده است . تنها یک اسپری از این عطر کافیست تا به ماندگاری فوق‌العاده آن پی ببرید . کالوین کلین سی کی بیوتی انتخاب یک خانم شیک پوش برای استفاده در مجالس و میهمانی های رسمی می باشد . در ترکیبات این عطر دانه گل ختمی ، سدر ویرجینیا و گل یاس دیده می شود.

 

19- ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس VICTORIA SECRET NOIR TEASE

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت نویر تیس

عطر بعدی که می‌خواهیم خدمت شما معرفی کنیم یک شاهکار بی نظیر از برند ویکتوریا سکرت می‌باشد . ویکتوریا سکرت نویر تیس یک ادو پرفیوم زنانه دارای حجم ۱۰۰ میل ، معتدل و شیرین با گروه بویایی گلی است .
بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده و می تواند زینت بخش میزآرایش شما باشد . نت های تشکیل دهنده این عطر جذاب و اغواگر شامل نت های زیر می شود :

نت اولیه : گلابی ، سیب سرخ ، نارنگی ماندارین ، سرخالو
نت میانی : فریزیا ، گل نخود ، مگنولیا ، یاس ، گاردنیای یاسمنی
نت پایه : وانیل ، پرالین ، چوب صندل سفید ، لوبان ، مشک ، کهربا

 

18- عطر زنانه تروساردی دونا TRUSSARDI DONNA

عطر زنانه تروساردی دونا

عطر زنانه تروساردی دونا یک عطر شرقی گلی با رایحه ی معتدل و شیرین می باشد که این عطر برای استفاده در تمام فصول سال پیشنهاد می‌شود .
خرید این عطر زنانه به دلیل حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد . تروساردی دونا یکی از محبوب ترین محصولات زنانه این کمپانی می باشد . عطر تروساردی دونا زنانه توسط عطر ساز و طراح معروف عطر و ادکلن ناتالی لارسون ساخته شده است . رایحه شیرین این عطر آرامش زیاد و تمرکز بالا را به خانمهای شکل پوش هدیه می کند . نت های تشکیل دهنده عطر زنانه تروساردی دونا عبارتند از :

نت اولیه : یادداشت های میوه ای ، لیمو و یوزو

نت میانی : شکوفه پرتقال آفریقایی ، لاله مردابی ، یاس

نت پایه : نعناع هندی ، وانیل ، چوب صندل سفید ، سدر

 

17- ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور RIHANNA REB’L FLEUR

ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور

ریحانا ربل فلور یک شاهکار بی نظیر از برند ریحانا است . این عطر زنانه معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد . رایحه مدیترانه میوه ای این عطر توجه هر بانوی شیک پوش و جذابی را به خود جلب می کند به خصوص خانم هایی که دوست دارند منحصر به فرد به نظر برسند . با اینکه هیچ محدودیت سنی در انتخاب عطرها وجود ندارد اما این عطر بیشتر انتخاب خانم های ۲۵ تا ۴۰ سال می باشد . طراحی و فرمولاسیون عطر ریحانا ربل فلور زنانه توسط طراحانی با نام های ماری پیر جولین و کارولین ساباس انجام شده است. بطری جذاب عطر ریحانا ربل فلور یکی از عللی است که خانم ها را برای خرید این عطر جذب می کند .

نت های تشکیل دهنده عطر ریحانا ربل فلور عبارتند از :

نت اولیه : آلو ، دانه های قرمز ، هلو

نت میانی : گل بامیه ، بنفشه ، گل مریم ، نارگیل

نت پایه : وانیل ، نعناع هندی ، کهربا ، مشک

 

16- عطر لالیک آمیتیس زنانه LALIQUE AMETHYST

عطر لالیک آمیتیس زنانه

شاهکار بی نظیر از برند لالیک با رایحه گلی میوه‌ای که توجه خانمهای جوان و شیک پوش را به خود جلب کرد . حجم ۱۰۰ میل ، غلظت ادوپرفیوم با رایحه معتدل و شیرین از عوامل فروش بالای این عطر به شمار می آید . بطری این محصول به شکل یک مکعب شیشه ای طراحی شده است که بر روی آن طرح شاتوت به چشم می‌خورد .
نت های تشکیل دهنده عطر لالیک آمیتیس عبارتند از :

نت اولیه:توت فرنگی،شاه توت،توت سیاه،ذغال اخته،انگور فرنگی سیاه

نت میانی:گل صدتومانی،یلانگ یلانگ،گل رز،فلفل

نت پایه:مشک،وانیل،یادداشت چوبی

عطر لالیک آمیتیس زنانه از لحاظ قیمتی نسبت به رایحه و برندش بسیار به صرفه و مناسب است و برای کادو دادن و هدیه دادن به عزیزانتان گزینه ای ارزشمند است.

 

15 – عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

برند محبوب ایتالیایی و یک عطر موفق دیگر! بولگاری جاسمین نویر یا مشکی، ادکلنی گرم و شیرین، آرامش بخش، پر قدرت و با طراوت برای خانم هایی که میخواهند در سرمای پاییز و زمستان، بهار را همراه خود داشته باشند!

BVLGARI JASMIN NOIR توسط دو طراح معروف به نام های سوفیا لوبه و کارلوس بنیام در سال 2008 تولید و روانه بازار شد. این عطر یک کار ادوپرفیوم با گروه بویایی شرقی گلی و ماندگاری مطلوب است که این ویژگی ها، جاسمین نویر مشکی را به یکی انتخاب های شایسه در رنج سنی بالای 25 سال نموده است.

فضا سازی که برای این عطر به وجود آمده، یک دنیای آرام و مثبت به همراه شادابی و انرژی خوب است که پس از رسیدن به نت پایه، ثبات و قدرت را هم به همراه دارد و طبیعتا با توجه به طبع و رایحه آن، مناسب برای استفاده در میهمانی های شبانه یا فصول سرد سال است.

بولگاری جاسمین نویر بولگاری جاسمین نویر

نت های تشکیل دهنده بولگاری جاسمین نویر

نت اولیه که در زمان اسپری کردن عطر بر روی نیض دست به مشام میرسد، رایحه گل گاردنیا و یادداشت های سبز است. در ادامه و در نت میانی  این عطر، بادام و گل یاسمن، امواجی از انرژی مثبت را به سمت شما روانه می کنند و زمانی که به نت پایانی آن میرسیم، مشک ، نعناع هندی ، عنبر سائل ، دانه تونکا ، چوب گرانبها ، شیرین بیان تکمیل کننده قدرت و کیفیت این ادکلن زنانه برای شما خواهند بود.

 

14 – ادکلن زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

عطر زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA عطر زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

عطر زنانه کالوین کلین ایفوریا پیام آور شادی برای شماست. عطری سرشار از انرژی خوب و نشاط آور با رایحه شیرین، طبع گرم و پخش بوی بسیار قوی

Calvin klein euphoria عطری بسیار محبوب و حرفه ای است که بخصوص در کشور ایران اسم و رسم ویژه ای برای خود دست و پا کرده است دلیل آن هم ماندگاری بسیار عالی و رایحه دوست داشتنی آن است که طبع ما ایرانیان دلنشین و دوست داشتی می باشد.

این ادکلن زنانه قیمتی بسیار خوب و منطقی داشته که در میان رقیبان، باعث شده بسیار به چشم بیاید و البته که این قیمت مناسب دلیل بر افت کیفیت آن نیست.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت و تاثیر گذار کالوین کلین ایفروریا، ظاهر جذاب و شیک آن است که با طراحی زبدگان این عرصه به وجود آمده و نمایی چشم نواز به این عطر شیرین زمستانی داده است.

گروه بویایی این ادکلن گلدار شرقی است و رایحه اسرار آمیز آن شامل نت های زیر است:

نت اولیه: در نت اولیه که به محض اسپری شدن عطر به شمام میرسد از انار بهره گرفته شده است تا در اولین لحظه امواجی و انرژی را به سمت شنونده بو روانه کند.

نت میانی: ارکیده و لاله مردانی عناصر نت میانی این عطر زنانه هستند.

نت پایانی: بنفشه و کهربا به همراه چوب ماهون و مشک، نت پایه یا پایانی کلوین کلین ایفوریا می باشند.

 

13 – عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE

عطر YVES ROCHER EVIDENCE عطر YVES ROCHER EVIDENCE

خب زمان آن رسیده که عطری سبک تر و آرام تر را به شما معرفی کنیم که با توجه به قیمت مناسب آن، بازخورد موفقیت آمیزی داشته و خود را میان ۱۵ عطر زنانه برتر دنیا جای داده است. عطر ایوروشه اویدنس زنانه عطری آرام با طبع معتدل، رایحه شیرین ملایم و گروه بویایی چوبی مشک گلی است.

ایوروشه اویدنس، یک طراحی کلاسیک و ساده داشته و مایع درون آن به رنگ صورتی می باشد. برگ بنفشه، گلسنگ و سوسن، پدید آورنده فضایی لذت بخش و بهاری در اطراف شما هستند. این عطر هم با این سبک در ۲۰۰۳ تولید شد که در میان بو های دلنشین و بهاری قرار گیرد و مخاطب آن خانم هایی هستند که دوست دارند با بویی ملایم خود را عطراگین کنند.

با این تفاسیر، ایوروشه اویدنس را نباید با ادکلن های لوکس زنانه مقایسه کرد چون سیاست تولید آن اصلا رقابت با این گونه ها نبوده است.

پخش بو و ماندگاری عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE ، هم متوسط رو به خوب است اما بریم و نت های تشکیل دهنده این عطر را هم بررسی کنیم:

نت اولیه: به محض پخش شدن بوی عطر، اولین رایحه ای که به سراغ شما می آید بوی برگ بنفشه و شکوفه گل ابریشم است.

نت میانی: رایحه سوسن است که پس از گذر نت اولیه به مشام میرسد.

نت پایه: مشک و گل سنگ نت پایه این عطر ملایم هستند که میتوانید برای تهیه ورژن ارجینال این عطر و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

 

12 – کوکو مادمازل زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

عطر زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE عطر زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

کوکو مادمازل هم یکی از محصولات ویترین 15 عطر زنانه ماست. برند معتبر شنل ( شانل ) در سال 2001 عطری شیرین و چهارفصل را روانه بازار کرد و با توجه به اهمیت و قدرتی که در این عطر میدید، تبلیغات بسیار گسترده ای برای آن انجام داد تا آنجا که در سال 2008 به عنوان کمپین تبلیغاتی برتر جایزه fifi award را به خود اختصاص داد.

کوکو مادمازل یک عطر زنانه معتدل و صد درصد شیرین است که مشام انسان را سرشار از انرژی مثبت، آرامش و نشاط می کند؛ این موضوع را نگاه کردن به بطری ساده شیک این عطر هم خواهید دریافت.

گل های مدیترانه ای، میوه ها و مرکبات به همراه ترکیباتی دیگر، یک پکیج شایسته برای خانم های جذاب و پر انرژی است. CHANEL COCO MADEMOISELLE را هم میتوانیم به عنوان یکی از ماندگار ترین عطر های زنانه به شما معرفی کنیم که این مورد هم درکنار ویژگی های دیگر، نشانه ای از موفقیت و محبوبیت این ادکلن در سراسر جهان است.

شانل کوکو  مادمازل یک هدیه یک هدیه به یاد ماندنی برای کسانی است که دوستشان دارید؛ و البته نکته ای که در خصوص این عطر وجود دارد، نسخه های تقلبی زیادی است که طی تبلیغات گسترده برند شانل برای این ادکلن به وجود آمده و به بازار عرضه شد. فروشگاه الیسا به شما تضمین میدهد که در صورت اصل نبودن این عطر، هزینه پرداخت شده شما را به شما بازگرداند تا با خیال راحت یکی از با کیفیت ترین عطر های زنانه دنیا را خریداری کنید.

نت اولیه : میوه ها و مرکباتی همچون پرتقال، ترنج و گریپ فروت

نت میانی : لیچی به همراه گل های مدیترانه ای محبوب، رز و یاس

نت پایه : طعم شیرین وانیل به همراه مشک خس خس و نعناع هندی

 

11 – ادکلن زنانه GUERLAIN MON

ادکلن زنانه GUERLAIN MON ادکلن زنانه GUERLAIN MON

گرلن مون یک عطر زنانه مدرن، با کلاس، محبوب و مناسب برای خانم های موفق و شاداب است. در سال ۲۰۱۷ برند گرلن یک ادکلن زنانه بسیار قدرتمند و پر سر و صدا را روانه بازار عطر کرد و به همراه آن آنجلینا جولی را هم فرا خواند تا عطر را به مردم معرفی کند!

اینکه شخصیت و جذابیت این سلبریتی چقدر در فروش و محبوبیت این عطر زنانه تاثیر گذار بوده، قابل انکار نیست؛ اما صحبت های مدیران گرلن و فضایی هم که برای این عطر به وجود آمد، آن را به عنوان یک ادکلن برجسته و حرفه ای در بازار مطرح کرد و امروز با قدرت تمام میان ۱۵ عطر زنانه موفق دنیا قرار گرفته است.

GUERLAIN MON رایحه ای شیرین دارد و طبع آن نسبتا معتدل است؛ همچنین شیرینی آن را بیشتر طعم دوست داشتنی وانیل به وجود آوره و به همراه استخدوس و تلخی چوب صندل یک مجموعه لوکس را خدمت شنونده خود ارائه کرده است.

یک پخش بوی خوب و ماندگاری مطلوب را هم ضمیمه ویژگی های مثبت این ادکلن شرقی چوبی کنید تا یک انتخاب شایسته برای هدیه دادن با خانم های سخت پسند باشد.

نت اولیه: استخدوس و ترنج رایحه های اولیه گرلن مون هستند.

نت میانه: میانه راه با عطر گل یاس و زنبق برای شما همراه خواهد بود.

و در انتها نت پایانی: چوب صندل، وانیل و تونکاست که جدیت و قدرت این عطر را به رخ می کشد.

 

10 – Lalique L’Amour زنانه

عطر Lalique LAmour عطر Lalique LAmour

لالیک لامور  یکی دیگر از زنانه های شیرین و دوست داشتنی دنیای عطر و ادکلن است. برند لالیک و ناتالی لارسن، عطر ساز بسیار مشهور در سال ۲۰۱۳ ادکلنی حرفه ای و دوست داشتنی را زنانه روانه بازار کردند.

لالیک لامور از گروه بویایی چوب مشک گل بوده و پخش بو ماندگاری آن هم بسیار خوب است؛ با توجه به معتدل بودن آن، استفاده از این عطر محبوب در ۴ فصل سال مناسب است و البته طعم بهتر آن در روز های گرم سال حس می شود.

برند موفق لالیک، از lalique l’Amour به عنوان یکی از شاهکار های خوب یاد می کند و در طرح آن هم از محصولات موفق دیگر خود مثل لالیک نویر و لالیک پارفوم ایده گرفته است و همچنین با بهره گیری از رنگ های رنگ ها و قطعات آرامش بخش، فضایی زنانه و دلنشین فراهم کرده است.

ترجمه نام لامور، عزت ابدی است و فضا سازی این ادکلن، ایجاد حس آرامش و سربلندی همراه با پایداری و ابدی بودن است.

بیشترین فروش این ادکلن زنانه، برای رده سنی ۳۰ الی ۴۰ سال بوده است و با توجه به قیمتی که دارد، از آن میتوان به عنوان یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای هدیه دادن به خانم های ملایم پسند یاد کرد.

نت های تشکیل دهنده لالیک لامور:

نت اولیه: بهار نارنج، رز و ترنج

نت میانی: روناسیان، گل مریم و یاسمن

نت پایه: سدر، چوب صندل و مشک

 

9 – Lancome la vie est belle عطر زنانه موفق

ادکلن Lancome la vie est belle زنانه ادکلن Lancome la vie est belle زنانه

عطر لانکوم لاویا است بله یکی از پر انرژی ترین و شاد ترین عطر های زنانه دنیا و عطری مثال زدنی از نظر کیفیت بویایی، ماندگاری، پخش بو، ظاهر و …

Lancome la vie est belle یکی از موفق ترین محصولات برند لانکوم است که در سال 2012 با همکاری با تجربه ترین و خلاق ترین عطر ساز های دنیا تولید و به بازار عرضه شد.

گروه بویایی لاویا است بله گل میوه ای است، غلظت آن ادو پرفیوم، رایحه آن شیرین و طبع آن گرم است. این موارد پکیجی ایده آل برای خانم هایی است که به دنبال عطری بی نظیر و  همه چیز تمام هستند.

با توجه به رایحه و طبع، Lancome la vie est belle هم از عطر های زمستانی محسوب می شود. این عطر بطور کلی سعی در ایجاد حس شادابی، نشاط و گرمی دارد و فضای گرفته شده از آن در زمان اسپری این موارد است. اما اصلی ترین صحبتی که در خصوص این ادکلن محبوب در مجلات جهانی می شود، موضوع ماندگاری فوق العاده آن است که باعث شده به عنوان یکی از 15 عطر محبوب زنانه دنیا مطرح شود.

نت های تشکیل دهنده لاویا است بله

نت اولیه: گلابی و تمشک

نت میانی: گل زنبق، شکوفه میوه پرتقال و یاسمن

نت پایه: نعناع هندی، دانه تونکا، وانیل و پرالین

 

8 – عطر لانوین اکلت  Lanvin eclat D’arpege اصل

عطر Lanvin eclat Darpege عطر Lanvin eclat Darpege

محصول سال 2002 برند لانوین به نام lanvin eclat D’arpege به عنوان یکی از پر فروش ترین پروداکت های این برند مطح شده و همچنین بین 15 عطر زنانه برتر دنیا قرار گرفته است.

لانوین اکلت عطری است که با بکار گیری رایحه های گل میوه، سعی در القای فضایی آزاد، امن، فرش و تازه دارد. طعم و رایحه این ادکلن زنانه شیرین است و طبع آن خنک، همچنین غلظت لانوین اکلت هم ادو تویلت می باشد.

عطر lanvin eclat D’arpege ظاهری بسیار دلنشین و زیبا دارد که دیدن آن خود به تنهایی نمودی از آرامش است؛ مایع یاسی رنگ داخل شیشه، طراحی ساده، جعبه عطر ( مکعبی است که از بیرون هم شیشه ادکلن داخل خود را نشان می دهد ) و … همه در ایجاد حس خوبی که از این گرفته شده سهیم بوده اند و در نتیجه باعث فروش و توجه بسیار ویژه به این عطر زنانه شده اند.

از لانوین اکلت به عنوان عطری موزیکال یاد می شود همچنین بهترین انتخاب برای هدیه دادن به دختران جوان و نوجوان است.

نت های تشکیل دهنده لانوین اکلت:

نت اولیه: گل یاس بنفش

نت میانی: گل اسمانتوس، گل صد تومانی، شکوفه هلو و گل ویستریا

نت پایه: مشک، کهربا و سدر

 

7 – عطر زنانه NINA RICCI PREMIER JOUR

عطر NINA RICCI PREMIER JOUR زنانه عطر NINA RICCI PREMIER JOUR زنانه

عطر زنانه نینا ریچی پریمیر ژور یکی دیگر از ۱۵ ادکلن موفق زنانه در سراسر دنیاست که با قیمت معقول و منطقی خود و ارائه محتوای عطری مطلوب، طرفداران زیادی را بدست آورده است. ویژه ترین ویژگی نینا ریچی پریمیر ژور طراحی خلاقانه و منحصر به فرد آن است که ذهن ها ماندگار میماند اما کاش رایحه این عطر هم به همین میزان ماندگاری داشت!

از نینا ژور به عنوانی عطری نرم و آرام در مجلات خارجی یاد می شود که تنها ایراد وارد به آن ماندگاری متوسط آن است که در مقایسه با رقیبان قدرتمند دیگر کمی ضعف به حساب می آید ولی طراحان این ادکلن با این رویکرد آن را خلق کرده اند که یک عطر زیبا و شیک برای استفاده در روز های بهاری و تابستانی باشد.

%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8

از این رو نمیتوان این عطر را با ادکلن های سنگین دیگر که برای استفاده مجالس جدی و رسمی شبانه تعبیه شده، مقایسه کرد؛ این عطر در کاربرد خود آنقدر با کیفیت و موفق ظاهر شده در میان ۱۵ عطر زنانه پرفروش دنیا قرار گرفته است و شما هم باید با توجه به نیاز خود آن را برای خرید برگزینید.

NINA RICCI PREMIER JOUR رایحه ای شیرین و ضد استرس، آرامش بخش و طبعی معتدل رو به خنکی دارد؛ گروه بویایی آن گلی است و با غلظت ادوپرفیوم ارائه می شود همچنین نت های آن عبارتند از:

نت اولیه:  نارنگی ماندارین و گل نخود رایحه ابتدایی است که از بازخورد پس از پخش شدن بو را به ارمغان می آورد.

نت میانی: حال و هوایی که پس از نت اولیه به وجود می آید، محصول رایحه های گاردنیای یاسمنی و گل ارکیده است.

نت پایانی: در انتها چوب صندل سفید، مشک، وانیل و روایح چوبی فضای پایه این عطر خواهند بود.

 

6 – عطر زنانه PACO RABANNE LADY MILLION ادکلنی پیچیده

پاکو رابان لیدی میلیون پاکو رابان لیدی میلیون

پاکورابان باز هم با ارائه عطری با عنوان میلیون، جایگاهی در بین ۱۵ عطر زنانه موفق دنیا برای خود دست و پا کرد. مثل همیشه طراحان خلاق و خوش سلیقه این برند یک محصول لوکس و هوشمندانه را این بار برای خانم ها در سال ۲۰۱۰ روانه بازار کردند.

عطر مردانه بسیار معروف پاکورابان وان میلیون که از موفق ترین محصولات مردانه به حساب می آمد، دلیلی برای تولید لیدی میلیون زنانه بود. وان میلیون بطری مانند شمش طلا داشت و بسیار چشم نواز بود اما لیدی میلیون یک الماس شیک و خوش دست است که مثل همیشه حس لوکس بودن را به مصرف کننده خود می دهد. علاوه بر این طراحی زیبا، نکته ای هوشمندانه هم راجب این بطری در نظر گرفته شده است که آن هم جمع و جور بودن و قابل حمل بودن آن است که به آسانی در هر کیفی جا می شود.

شاید منتظر هستید که راجب رایحه و طبع این عطر بگویم؛ صحبت کردن راجب رایحه ادکلن وان میلیون و لیدی میلیون بسیار دشوار است زیرا این کمپانی همیشه عطر هایی خاص ارائه می کند که اگر در وب سایت های خارجی هم راجب آن مطالعه کنید شگفت زده می شوید! این بلاخره خوش بو است یا نه!!؟؟

رایحه این عطر ۸۰ میل شیرین بوده و طبع آن معتدل است. برای استفاده در فصل های نسبتا خنک سال و شب ها بیشترین کاربرد را دارد. ماندگاری و پخش بوی آن هم قابل قبول است و گروه بویایی آن هم گلی میوه ای دسته بندی می شود.

دوست دارم کمی راجب نظرات کاربران در مجلات عطر ادکلن معتبر دنیا در خصوص این PACO RABANNE LADY MILLION برای شما بگویم:

  • این عطر به یک دلیل شهرت یافته؛ دلبر بودن
  • این عطر را برای همسرم خواهم خرید چون خودم عاشق وان میلیون هستم!!
  • این عطر برای استفاده در روز ها، دانشکاه و محل کار اصلا مناسب نیست.
  • من از لیدی میلیون فقط برای میهمانی های شبانه، کنسرت ها و … استفاده می کنم و حس بسیار خوبی دارم.
  • لیدی میلیون یکی از مدرن ترین و شگفت انگیز ترین عطر های زنانه دنیاست.
  • من لیدی میلیون را دارم و از آن متنفر هستم!!!

به این دلیل است که می گویم نظر دادن راجب رایحه این عطر بسیار دشوار است ولی موفقیت آن نشان میدهد که اگر به دنبال یک عطر خاص برای مراسم های خاص خود هستید، لیدی میلیون قطعا شایسته انتخاب شدن از سوی شماست.

یک مقدار متن مربوط به این عطر طولانی شد؛ نت های آن را بررسی کنیم و بریم سراغ ادکلن بعدی:

نت اولیه: لیموترش و رزبری

نت میانی: شکوفه پرتقال و یاسمن

نت پایانی: نعنای هندی به همراه عسل و کهربا

 

5 – VERSACE CRYSTAL NOIR ادکلن زنانه

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

برند محبوب ورساچه، این بار با یک عطر زنانه زمستانی باز هم میان موفق ترین ها عرض اندام می کند! کریستال نویر عطری ساده و زیبا، با رایحه ای مطابق با طبع ایرانی در سال ۲۰۰۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و از همان ابتدا توجه ویژه ای از سوی ایرانیان را به خود جلب کرد.

ورساچه کریستال نویر عطری گرم و تلخ است که با تلفیق رایحه نارگیل و فلفل سیاه به همراه گل یاسمن، فضای مرموز و رسمی به وجود می آورد و از این روست که بیشترین کاربرد آن برای مجالس شبانه رسمی و سنگین است.

عطر کریستال نویر محبوب خانم های شیک پوش و با شخصیت است که میانگین رنج طرفداران آن بین ۳۰ تا ۴۰ سال می باشد. با توجه به مانگاری بسیار بالا و پخش بوی قابل قبول، این ادکلن هم به عنوان یکی از ۱۵ عطر محبوب در جامعه ادکلن های زنانه شناخته می شود.

غلظت این عطر ادو پرفیوم بوده و گروه بویایی آن هم گلی شرقی می باشد. و اما نت های تشکیل دهنده ورساچه کریستال نویر:

نت اولیه این ادکلن تشکیل شده از رایحه های هل، زنجبیل و فلفل است که در زمان اسپری کردن عطر، به مشام می رسد.

نت میانی تلفیقی از رایحه های روناسیان، گل پرتقال آفریقایی، گل صد تومانی و نارگیل است خلق کننده فضایی مدرن برای شنوندگان است.

مشگ، چوب صندل و عنبر سائل هم نت پایه و مانگار این عطر هستند که محصولی رسمی و جدی از این ادکلن می سازند.

 

4 – YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM

ادکلن زنانه YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM ادکلن زنانه YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM

عطر  زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم پدید آورنده گرمای شیرین و دوست داشتنی وانیل به عنوان جدیت و تلخی قهوه برای شماست. در سال 2014 عطاران موفق دور هم جمع شدند و YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM را آفریدند. عطری زمستانی، آرامش بخش، ملایم و جدی برای خانم های با شخصیت و رسمی پسند!

نگاه کردن به این عطر، در لحظه اول به شما وعده یک رایحه دوست داشتنی را میدهد و این حس را خواهید فهمید که که یک فضای دلنشین و آرام، بهمراه قدرت و اصالت منتظر شماست تا آن را صدا بزنید…

ایو سن لورن بلک اوپیوم هم یکی ۱۵ عطر زنانه موفق دنیا به حساب می آید که عمده طرفداران آن خانم هایی هستند که از بو های تند و جسور، دوری میکنند و گاها موجب سردرد آن ها می شود؛ بدون تردید بهترین انتخاب برای آن ها ایو سن لورن بلک اوپیوم است.

۹۰ میل حجم بطری این ادکلن زنانه است و در مورد ماندگاری آن هم که حتما برای شما اهمیت دارد باید بگویم به عنوان یکی از ادکلن های ماندگار و با کیفیت در میان ۱۵ عطر زنانه شناخته می شود.

نت های تشکیل دهنده ایو سن لورن بلک اوپیوم کدامند؟

نت اولیه: گلابی، شکوفه پرتقال و فلفل صورتی، فضای اولیه عطر را برای شما خلق می کنند.

نت میانی: تلخی قهوه به همراه نرمی یاس، مرحله دوم رایحه پراکنی این عطر محبوب است.

نت پایه: سدر به همراه نعنای هندی و البته وانیل، پایدار ترین رایحه های این شرقی وانیلی محسوب می شوند.

 

3 – عطر DIOR J’ADORE ارجینال

عطر DIOR J’ADORE زنانه عطر DIOR J’ADORE زنانه

خب زمان آن رسیده که به سراغ یکی از لوکس ترین و سلطنتی ترین عطر های دنیا برویم که افتخاری برای برند قدرتمند دیور بوده است!

دیور جادور یا ژادور نام این عطر فوق العاده است که در سال ۱۹۹۹ چشم به دنیای عطر زنانه گشود و با وارد شدن آن به این بازار، از همان ابتدا به عنوان رقیبی خطرناک برای عطر های موفق دیگر به حساب آمد.

ابتدا از ظاهر آن شروع کنیم که اولین وجه منحصر به فرد بودن و مانگار بودن در ذهن را برای مخاطبان خود به همراه داشت! بطری شیشه ای بسیار خوش سیما، الهام گرفته شده از خمره سفالی که در یونان باستان استفاده می شد؛ رنگ طلایی چشم نواز و البته قوس زیبای آن باعث شدند که همه پیشنیاز های لازم برای جذب خانم های لوکس پسند در آن جمع شده باشد.

DIOR J’ADORE عطری معتدل است که در 4 فصل سال قابل استفاده می باشد؛ رایحه این عطر شیرین بوده و قدرت پخش و همچنین ماندگاری آن مثال زدنی است.

این عطر زنانه جز گروه بویایی گلی میوه ای با غلظت ادوپرفیوم می باشد که نت های تشکیل دهنده آن عبارتند از:

نت اولیه: مگولینا، گلابی، پرتقال ماندارین، ترنج هلو و طالبی ترکیبی اعجاب انگیز و فوق العاده در اسپری اولیه خلق می کنند.

نت میانی: ارکیده، بنفشه، گل یاس، گل برف، رز، گل مریم، آلو و فریزیا، ترکیب شیرین و نشاط آوری هستند که در نت میانی ایفای نقش می کنند.

نت پایانی: توت سیاه، وانیل، مشک و سدر هم رایحه های پایه و پایانی این ادکلن موفق زنانه می باشند.

 

2 – عطر زنانه CAROLINA HERRERA GOOD GIRL

ادکلن زنانه CAROLINA HERRERA GOOD GIRL ادکلن زنانه CAROLINA HERRERA GOOD GIRL

کارولینا هررا گود گرل به جرات یکی از جذاب ترین، قدرتمند ترین و پر سر و صدا ترین عطر های زنانه در دنیاست.

یک عطر زنانه بسیار زیبا و دوست داشتنی همچنین خاص و جذاب، محصولی است که از تلفیق آرامش و خشونت به وجود آمده است. کارولینا گود گرل فضایی روشن و تاریک برای شما به ارمغان می آورد که الهام گرفته شده از یک زن زیبا روی و مرموز است.

قدرتمند بودن اصلی ترین نتیجه ای است که طراحان این ادکلن زنانه، بدنبال آن بوده اند. این قدرت و جذابیت و همزمان ایجاد فضایی دلنشین، با رایحه های گل شیرین و تلفیق آن با تاریکی دانه های تونکا و کاکائو است.

حال که به اندازه کافی درمورد فضاسازی این کارولینا هررا گود گرل صحبت کردیم، زمان آن رسیده که کمی هم راجب رایحه ها و طبع آن، همچنین ظاهر در نظر گرفته شده برای این عطر بگوییم:

Good girl عطری معتدل از نظر طبع است که راحیه غالب آن هم همانطور که پیشتر گفتیم، شیرین است و برای آن گروه بویایی شرقی گلی در نظر گرفته می شود.

هرچه از ویژگی های مثبت این عطر بگوییم کم گفتیم! چون واقعا یکی از موفق ترین زنانه های دنیا در طور تاریخ است.

شیشه عطر زنانه کارولینا یک کفش پاشنه بلند است که تلفیق سورمه ای و طلایی شکل جذاب آن را به وجود آوره است. به گفته طراحان این ادکلن، ایده گودگرل از کفش سیندرلا گرفته شده است.

به عنوان آخرین ویژگی این عطر میخواهم شما را با پخش بو و ماندگاری اعجاب انگیز آن آشنا کنم که این موارد نشان میدهد کارولینا با صرف انرژی بسیار زیاد ادکلنی همه چیز تمام به بازار ارائه کرده است که حق آن حضور در ۵ عطر موفق دنیاست.

نت اولیه: قهوه و بادام

نت میانی: گل مریم و گل یاس رازقی

نت پایانی: دانه تونکا و کاکائو

 

1 – عطر زنانه JENNIFER LOPEZ STILL

عطر زنانه JENNIFER LOPEZ STILL عطر زنانه JENNIFER LOPEZ STILL

به عنوان 15 امین و آخرین عطر زنانه، قصد دارم Jennifer lopez still را خدمتتان معرفی کنم. عطری که نام جنیفر لوپر را با خود یدک بکشد، دیگر نیازی به هیچ تبلیغ ندارد! حالا تصور کنید این عطر ظاهر به این زیبایی داشته باشد، طعم و مزه ای بسیار پر طراوت و شاداب را به دنبال آورد، ماندگاری آن هم خوب باشد و البته با قیمت شگفت انگیزی هم روانه بازار شده باشد!!!

همه آن چیزی که یک عطر موفق برای رسیدن به فروش فوق العاده و موفقیت نیاز دارد، جنیفر لوپز استیل یکجا جمع کرده است. این عطر زنانه رایحه ای نسبتا شیرین داشته که با استفاده از گل های مختلف وظیفه خود را شاداب کردن شنونده بو می داند.

تلخی مرموزی از رایچه چای، به همراه تندی فلفل و قدرت نمایی چوب صندل هم چاشنی کار شده است تا یک عطر چهار فصل دوست داشتنی به وجود آید و سهم بزرگی از بازار را مال خود کند.

جنیفر لوپز استیل اگر چه در سال ۲۰۰۳ طراحی و تولید شده است اما ظاهری بسیار حرفه ای و دلنشین دارد که از عطر های خوش دست هم به حساب می آید.

شیشه ای گرد با درب شفاف و گره ای، در میان شیشه هک شدن نام still و زیر آن تایپوگرافی جنیفر لوپز فضای مینیمال و شیک این عطر را به وجود آورده است. شاید برایتان جالب باشد که نماد این ادکلن زنی پاکدامن و طراوت است! برای خانم هایی که به دنبال یک عطر چهار فصل و کم هزینه برای مصارف روزانه هستند و البته به کیفیت آن هم اهمیت ویژه ای می دهند، جنیفر لوپز استیل یکی از بهترین انتخاب های موجود میان عطر های زنانه است.

رایحه هایی که فضا سازی این عطر را در سه مرحله برای شما انجام می دهند:

نت اولیه: چای، سیب، فلفل سفید، برنج، نارنگی و سیب

نت میانی: بهار نارنج، گل پیچ امین الدوله، گل یاسمن، گل رز  و گل سوسن وحشی

نت پایانی: چوب صندل، گل ذنبق، مشک و عنبر

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...