رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

بهترین اسپری های ضد تعریق زنانه


ارسال های توصیه شده

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Cotton Dry

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Cotton Dry

محصولات رکسونا ساخت کمپانی بریتانیا-هلندی یونیلیور بوده و در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خصوصا محصولات ضد تعریق بسیار پر آوازه است. اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Cotton Dry از این برند که در رتبه اول پر فروش ترین اسپری های ضد تعریق قرار گرفته است، حاوی مواد آنتی باکتریال و آلومنیوم کلراید بوده و از این طریق حجم باکتری های موجود در عرق را کاهش داده و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می­ کند. این اسپری در حجم ۱۵۰ میل و مخصوص بانوان طراحی و تولید شده است. اسپری Cotton Dry با ماندگاری ۴۸ ساعته از تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و علاوه بر این با داشتن بوی ملایم بدن را خوشبو نگه داشته و از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می­ کند.

  • ماندگاری بالا
  • بوی خنک و ملایم

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Invisible Black + White

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Invisible Black + White

اسپری Invisabele Black + White ساخت کمپانی رکسونا و از پرطرفدارترین محصولات ضد تعریق است. این اسپری با داشتن خاصیت ضد لک از ایجاد لک بر روی لباس های سفید و مشکی شما جلوگیری کرده و در صورت استفاده از آن هیچگونه لکی بر روی لباس شما باقی نمی ­ماند. اسپری بلک پلاس وایت با داشتن خاصیت ضد تعریق، تعریق بدن شما را کنترل کرده و همچنین با رایحه ملایم و مطبوع خود بدن شما را خوشبو نگه می ­دارد. ماندگاری ۴۸ ساعته این اسپری به محبوبیت آن افزوده است و شما می ­توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید. این اسپری در بسته بندی های ۱۵۰ میل به بازار عرضه شده است.

  • جلوگیری از ایجاد لک و سفیدک بر روی لباس
  • بوی ملایم
  • ماندگاری بالا
  •  

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Shower Fresh

اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Shower Fresh

اسپری شاور فرش رکسونا با داشتن رایحه مطبوع و خنک مورد علاقه بسیاری از بانوان است. این اسپری ضد تعریق بوده و فاقد الکل است. اسپری شاور فرش ماندگاری بالای دارد و می ­تواند تا ۴۸ ساعت در برابر بوی نامطبوع بدن مقاومت کند. این اسپری از سری (MotionSense) است و مخصوص افراد ورزشکار و یا افرادی که فعالیت بدنی بالای داشته و تعریق آنها زیاد است بسیار مناسب است. با استفاده از این اسپری می­ توانید با خیالی آسوده و به دور از بوی نامطبوع بدن در اثر فعالیت زیاد به انجام کارهای خود بپردازید. اسپری شاور فرش با داشتن فرمولاسیون جدید خود هیچ لک و سفیدکی بر روی لباس شما باقی نمی­ گذارد. همچنین رایحه این محصول ترکیبی از گیاهان معطر، میوه، چوب و مشک بوده که در اثر فعالیت زیاد هم بوی خود را حفظ می کند. اسپری رکسونا شاور فرش در بسته بندی های ۱۵۰ میل در اختیار شما قرار می گیرد.

  • بوی مطبوع ملایم
  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای افراد ورزشکار

 

اسپری داو مدل OG100

اسپری داو مدل OG100

اسپری ضد تعریق داو محصول کشور ترکیه با بوی خوش و ماندگاری بالا از محبوبیت فراوانی برخوردار است. این اسپری با داشتن خاصیت ضد تعریق خود منافذ عرق را می­ بندد و از طرفی دیگر با از بین بردن باکتری های روی سطح پوست از ایجاد بوی بد جلوگیری می ­کند. همچنین این اسپری حاوی ویتامین E و نرم کننده پوست است و از ایجاد خشکی و خارش ناشی از خشکی پوست جلوگیری می ­کند. رایحه اسپری داو ملایم و مورد پسند اکثر بانوان است و حتی در اثر فعالیت زیاد هم بوی مطبوع اسپری از بین نرفته و بر روی بدن باقی می ­ماند. ماندگاری این محصول بالا و در حدود ۴۸ ساعت است و علیرغم پودری بودن، هیچگونه لک و سفیدکی بر روی لباس شما باقی نمی ­گذارد. اسپری داو OG100 در بسته بندی های ۱۵۰ میل به بازار عرضه شده است.

  • دارای نرم کننده
  • ماندگاری بالا
  • باقی نگذاشتن لک و سفیدک بر روی لباس

 

اسپری نیوآ مدل Protect And Care

اسپری نیوآ مدل Protect And Care

اسپری نیوا مدل Protect And Care با ماندگاری بالا و ۴۸ ساعته، تعریق بدن شما را کنترل کرده و از ایجاد بوی نا مطبوع در بدن شما جلوگیری می کند. این محصول با داشتن فرمولاسیون جدید و ارزشمند فاقد الکل بوده و از پوست ظریف اطراف زیر بغل نیز محافظت می­ کند. اسپری ضد تعریق نیوآ به ویژگی های مراقبتی خود مشهور است و پوست بدن نیز به خوبی می تواند آن را تحمل کند. همچنین این محصول با جذب سریع فاقد چسبندگی بوده و به دلیل وجود نرم کننده در ترکیب خود پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا در طول روز نیز حس شادابی و طراوت پوست را احساس کنید. این محصول فاقد الکل بوده و در حین استفاده از آن هیچگونه سوزشی را بر روی پوست خود احساس نخواهید کرد. اسپری نیوآ Protect And Care در حجم ۱۵۰ میل برای استفاده بانوان خوش سلیقه به بازار عرضه شده است.

  • بوی ملایم
  • ماندگاری بالا
  • فاقد الکل
  • نرم کننده پوست

 

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Invisible Black And White Original حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Invisible Black And White Original حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری Invisible Black And White Original نیوآ با استفاده از مواد خاصی که در ترکیبات خود دارد خاصیت ضد تعریق قوی داشته و همچون محافظی استوار در برابر عرق و بوی نامطبوع ناشی از آن عمل می کند. این محصول به صورت نامرئی عمل کرده و هیچ گونه رد و لکی بر روی لباس شما باقی نمی گذارد. این محصول همچنین باعث حفظ درخشندگی لباس های مشکی و سفید شما خواهد شد. اسپری نیوآ با محافظت ۴۸ ساعته تعریق را کنترل کرده و با رایحه ملایمی که دارد باعث حفظ شادابی و طراوت و بوی مطبوع در طول روز نیز می ­شود. این اسپری ضد تعریق زنانه فاقد الکل بوده و در بسته بندی های ۱۵۰ میل به بازار عرضه شده و برای پوست های معمولی بسیار مناسب می ­باشد.

  • باقی نگذاشتن اثر لک و سفیدی
  • حفظ درخشندگی لباس های تیره و روشن
  • فاقد الکل
  • ماندگاری بالا

 

اسپری ضد تعریق لاکتویت مدل Invisible Anti Spot

اسپری ضد تعریق لاکتویت مدل Invisible Anti Spot

اسپری لاکتویت محصول کشور اسپانیا بوده و به عنوان یک ضد تعریق و دئودورانت به بازار عرضه شده است. این سری از محصولات لاکتویت نامرئی بوده و هیچگونه لکی بر روی لباس های مشکی باقی نمی گذارد و از طرفی دیگر با استفاده از آن شاهد لکه های زرد بر روی لباس های سفید خود نخواهید بود. پایه اصلی این اسپری شیر و مواد نرم کننده است و از این جهت سبب نرمی پوست شما شده و از خارش ناشی از خشکی پوست جلوگیری می­ کند. این محصول با داشتن خاصیت ضد تعریق خود قابل استفاده برای تمامی نقاطی که دارای غدد عرقی فعال هستند (زیر بغل، پاهاف کشاله ران) بوده و تعریق را کنترل می­ کند. همچنین از ایجاد بوی بد ناشی از تعریق نیز جلوگیری می کند. اسپری اسپری ضد تعریق زنانه لاکتویت فاقد الکل و پارابن بوده و هیچ آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. این محصول در حجم ۲۰۰ میلی لیتری تولید شده و با انواع پوست سازگاری دارد.

  • باقی نگذاشتن اثر لک
  • نرم کننده
  • رایحه ملایم
  • ماندگاری بالا

 

اسپری خوشبو کننده بدن و ضدتعریق والانسی مدل Lanvin Eclat De Arpege

اسپری خوشبو کننده بدن و ضدتعریق والانسی مدل Lanvin Eclat De Arpege

اسپری خوشبوکننده والانسی با رایحه دلچسب و ملایم ساخت کشور ایران بوده و برای بانوان مناسب است. این محصول در بسته بندی ۲۵۰ میل تهیه شده و رایحه آن ترکیبی از بوی گل و گیاهان معطر است. این اسپری ضد تعریق زنانه با بستن منافذ خروجی آب بدن، تعریق شما را کنترل کرده و میزان آن را به مقدار قابل توجهی کاهش می­ دهد. همچنین به دلیل داشتن رایحه های معطر در ترکیب خود بدن شما را خوشبو می­ کند. اسپری والانسی با خاصیت آبرسانی از خشک شدن و خارش پوست شما جلوگیری می­ کند. این محصول حاوی الکل بوده و پس از استفاده به سرعت جذب شده و لباس یا بدن شما را مرطوب نمی­ کند. با استفاده از این محصول پس از اصلاح، استحمام و شنا طراوت را به پوست خود بازگردانید.

  • رایحه خنک و شیرین
  • ماندگاری خوب
  • آبرسان

 

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ Fresh Flower

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ Fresh Flower

اسپری Fresh Flower ساخت شرکت نیوآ محصول کشور آلمان بوده و برای بانوان مناسب است. این محصول با داشتن رایحه گل ها و گیاهان معطر بوی نامطبوع بدن شما را از بین برده و تا ۴۸ ساعت طراوات و بوی خوش را برای به ارمغان می آورد. اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ فاقد الکل بوده و در حین استفاده هیچگونه لک و ردی بر روی لباس شما باقی نمی ­گذارد. این محصول در بسته بندی های ۱۵۰ میل تهیه شده و فاقد در است اما با استفاده از قفل تعبیه شده در آن می ­توانید بدون نگرانی از پخش شدن آن را در کیف خود گذاشته و حمل کنید.

  • رایحه خوشبو
  • فاقد الکل
  • ماندگاری بالا
  • عدم آسیب رسانی به لباس

 

اسپری ضد تعریق زنانه لاکتویت مدل Lactourea

اسپری ضد تعریق زنانه لاکتویت مدل Lactourea

رتبه آخر پر فروش ترین اسپری های ضد تعریق زنانه نیز از برند لاکتویت انتخاب شده است. این محصول دارای ماندگاری ۴۸ ساعته بوده و در تمام طول روز بوی خوش آن را احساس خواهید کرد.حجم ۲۰۰ میلی لیتری این اسپری شما را مدت ها از خرید یک اسپری ضد تعریق جدید بی نیاز می سازد. مواد به کار رفته در اسپری ضد تعریق لاکتوریا به گونه ای است که پوست های خشک و حساس می توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای پوست های خشک و حساس
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...