رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

آرایش و لاک زدن ناخن ها با تکنیک آب سرد


ارسال های توصیه شده

دستان شما اولین عضوتان است که سن شما را نشان می دهد پس به آرایش دستان خود اهمیت بدهید چرا که زیبایی و سلامت ناخن های شما حاکی از بهداشت و رفاه شماست.

وقتی شما به تغذیه خود توجه می کنید در واقع ناخن های سالم تری خواهید داشت. بسیاری از خانم ها مخصوصا خانمهای شاغل وقت کافی برای آرایشگاه رفتن ندارند به همین دلیل بهترین آرایش های خانگی را در اختیارشان می گذاریم.

آرایش ناخن ها

نکات آرایشی ناخن ها برای خانم های شاغل

استفاده از فویل:

پد را داخل لاک پاک کن خیس کنید بر روی ناخن قرار دهید و با فویل ببندید بعد از 10 دقیقه لاک را به راحتی از روی ناخن پاک خواهید کرد.

استفاده از خمیردندان برای لاک های تیره :

استفاده از لاک های تیره ناخن ها را بسیار جذاب می کندبرای پاک کردن آن ها شما می توانید خمیردندان سفید را روی ناخن بزنید و بعد از یک دقیقه ناخن ها را بشویید تا لاک ها پاک شود.

لاک ناخن

استفاده از وازلین :

هیچکس ناخن های رنگی و لکه دار را دوست ندارد به همین منظور شما می توانید وازلین را روی پوست اطراف ناخن بگذارید تا لکه ها به آسانی پاک شود

ناخن های شکسته :

وقتی شما مانیکور را انجام می دهید احتمال اینکه ناخن ها بشکند زیاد است مخصوصا وقتی با خشونت لمس کنید .چسب سفید را روی دستمال کاغذی بریزید و روی ناخن قرار دهید وقتی خشک شود ناخن ها را سوهان بکشید این کار را دو بار انجام دهید و بعد لاک بزنید.

تکنیک آب سرد :

اگر می خواهد به مدت طولانی تری لاک روی ناخن های تان باشد اجازه بدهید لاک کاملا خشک شود بعد مدت 3 دقیقه ناخن ها را در آب سرد نگه دارید

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...