رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

۱۵ ادکلن مردانه شگفت انگیز و پر فروش دنیای عطر مردانه


ارسال های توصیه شده

 

۱۵. ادکلن مردانه آمواژ اینترلوده

وقتی اسم برند آمواژ به گوش میخورد، اولین تصویری که به ذهن انسان خطور می کند نمایی از قدرت و سلطنت، اصالت و یونیک بودن است!

به عنوان یکی از آخرین ادکلن هایی که در این مطلب سعی در معرفی آن داریم، به عطر آمواج اینترلوده خواهیم پرداخت.

آمواژ اینترلوده یکی دیگر از ادکلن های مردانه فوق لوکس و بسیار حرفه ای می باشد که با توجه به سبک رایحه ای آن، مخاطبان مثل خود، خاص و منحصر به فرد دارد. این ادکلن که از گروه بویایی چوبی شرقی است، دارای طبعی گرم و رایحه ای شیرین می باشد؛ همچنین اینترلوده پخش بو و ماندگاری مثال زدنی داشته و یک انتخاب فوق العاده برای مردانی است که به دنبال عطری ماندگار هستند.

ادکلن مردانه AMOUAGE
ادکلن مردانه AMOUAGE

کمی هم راجب نت ها و رایحه های Amouage Interlude صحبت کنیم:

نت اولیه این ادکلن شامل رایحه هایی از جمله پونه کوهی، ترنج و فلفل است که نشان می دهد این ادکلن عطری بسیار تند است و در زمان اسپری، شاید تندی آن سلیقه هر کسی نباشد! اما در ادامه با روایح اوپوپوناکس، کههربا، لابدانیوم و محموعه ای از بو های دودی، فضا را کاملا تغییر می دهد و اینجاست که جذابیت این عطر بروز پیدا می کند.

نت پایه این ادکلن مردانه، چرم، نعناع هندی، عود و چوب صندل سفید است که نهایت زیبایی و عظمت یک رایحه را به رخ شنوندگان آن می کشد.

 

۱۴. ادکلن مردانه شنل بلو

ادکلن مردانه شنل بلو هم که آنقدر محبوب و پر سر و صدا بوده است که نیازی به معرفی ندارد! یک ادکلن تابستانی بسیار شیک و خنک با گروه بویایی چوبی؛ شنل بلو ساخت ۲۰۱۴ بوده و از همان زمان عرضه به بازار به عنوان یکی از پر فروش ترین عطر های برند خود مطرح شد.

ظاهر این شنل پر طرفدار شیشه ای بسیار شیک و ساده با رنگ های سورمه ای و آبی نفتی بوده که همانند ورژن های قبلی این برند اصالت خود را حفظ کرده است؛ با این تفاوت که در این عطر میزان ماندگاری و قدرت عطر تقویت شده و فضایی جدی تر و سنگین تر را به ارمغان آورده است.

با بهره گیری از رایحه های شاداب و سرزنده در این ادکلن مردانه سعی بر این بوده تا در عین جدی بودن حس زیبای آزادی و استقلال هم در این ادکلن به شنونده القا شود.

ادکلن مردانه شنل بلو
ادکلن مردانه شنل بلو

بد نیست برخی نت های تشکیل دهنده آن را هم به شما معرفی کنیم و اگر علاقه مند بودید این عطر مردانه پر فروش را بیشتر بشناسید به صفحه مربوطه آن مراجعه کنید.

برخی نت های اصلی تشکیل دهنده bleu de chanel ادو پرفیوم: گریپ فروت، فلفل و زنجبیل، چوب صندل و چوب های جنگلی، نعناع و لیمو هستند.

 

۱۳. ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون

ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون یکی از لوکس ترین و جذاب ترین مردانه های تلخ به حساب می آید.  این ادکلن باظاهر منحصر به فرد خود توجه بسیاری از مردان خاص پسند را به جلب کرده است و میتوان آن را به عنوان یکی از ۱۵ ادکلن مردانه محبوب دنیا نام برد.

وان میلیون، محصول سال ۲۰۰۸ برند پاکورابان بوده که از پر فروش ترین عطر های این برند محسوب می شود. علاوه بر ویژگی های ظاهری جالب و جذاب این عطر که با فضا سازی دو رنگ طلایی و قهوه ای حس لوکس بودن را القا میکند، رایحه آن هم بسیار خاص و بی نظیر است.

عطر مردانه Paco Rabanne 1Million که از گروه بویایی عطر های چوبی است، رایحه ای تند و تلخ داشته و به مردان رسمی پسند پیشنهاد می شود.

1MILION for men
1MILION for men

از نظر فصلی وان میلیون را میتوانیم ادکلنی زمستانی معرفی کنیم که نت های تشکیل دهنده آن هم بصورت پایه از یاداشت چوبی، عنبر سائل و چرم تشکیل می شود.

نت اولیه آن شامل نعناع و گریپ فروت بوده و همچنین در قسمت نت میانی از گل رز، دارچین و ادویه جات دیگر در آن استفاده شده است.

این ادکلن از مردانه های مانگار است که برای آنهایی که مانگاری اهمیت زیادی برایشان دارد، انتخاب خوبی به حساب می آید.

 

۱۲. ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور

پس از گذر از وان میلیون و شنل بلو میرسیم به یکی دیگر ادکلن های مردانه تابستانی و خنک و البته پر هیاهو!

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور یکی دیگر از پر فروش ترین مردانه های خنک دنیاست. این ادکلن دایره ای و خاص هم بدلیل شهرت و محبوبیت زیادی که پیدا کرد، مورد توجه سو استفاده کنندگان قرار گرفت و ورژن های تقلبی بسیاری از ولگاری آکورا پور به بازار راه پیدا کرد.

این عطر مردانه خوش بو، یکی از اصیل ترین و جا افتاده ترین رایحه ها را به طرفداران عطر های خنک تقدیم می کند. رایحه غالب این عطر تلخ بوده و اگر بخواهیم فضایی برای بوی آن در نظر بگیریم، “دریا” بهترین و زیبا ترین مصداق آن است.

ادکلن مردانه ولگاری آکوا پور
ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور

نت اولیه تشکیل دهنده Bvlgari Aqva Pour Homme، برگ درخت نارنج و پرتقال است.

در نت میانی میتوانیم به رایحه های جلبک دریایی و اسطوخدوس همچنین گل پنبه اشاره کنیم.

رایحه نت پایه آن هم تشکیل شده از سدر ویرجینیا کهربا و یاداشت چوبی است.

راجب نت ها و موارد دیگر این ادکلن مردانه در صفحه مخصوص آن به تفضیل صحبت کرده ایم.

ولگاری آکوا پور هوم هم از آن دست عطر هاست که اگر مورد استفاده واقع شود، تغییر دادن آن برای شما بسیار مشکل خواهد بود.

 

۱۱. عطر مردانه کرید اونتوس

عطر مردانه کرید اونتوس یکی از سلطنتی ترین و لوکس ترین ادکلن های دنیاست!

عطری خنک و شیرین، با ظاهری بسیار شیک می باشد. قطعا میتوان این محصول فرانسوی را به عنوان یکی از مورد توجه ترین عطر ها از دید سلبریتی ها و افراد محبوب دنیا دانست!

برند معتبر کرید در سال ۲۰۱۰ اقدام به ارائه این محصول جذاب نمود و از زمان تولید، این ادکلن، خود را به عنوان یکی از سلطنتی های قدرتمند به رقیبان معرفی کرد.

حجم در نظر گرفته شده برای Creed aventus ۱۲۰ میل بوده، گروه بویایی آن مدیترانه ای و در واقع میوه است و همانطور که اشاره شد طبعی خنک و رایحه ای گرم را به شما تقدیم می کند.

عطر مردانه کرید اونتوس
عطر مردانه کرید اونتوس

طعم شیرین مویز و سیب به همراه ترنج و آناناس، نت اولیه کرید اونتوس را تشکیل می دهند و نت پایه آن شامل گل سنگ، عنبر و وانیل است. نت میانی این عطر لطیف و دراماتیک را هم گل های یاس و رز، به همراه نعنا و توس تشکیل می دهند.

این ادکلن محبوب فرانسوی با رویکرد ایجاد فضایی میان جنگ و صلح و یادآوری زمان ناپلئون بناپارت در به وجود آمده است و با وجود خنک بودن طبع آن در فصول سرد سال هم میزان فروش قابل توجهی داشته است؛ البته مانگاری شگفت انگیز این عطر هم در محبوبیت آن بی تاثیر نبوده است.

 

Dior homme intense .10

ادکلن مردانه Dior homme intense عطری متفاوت با مردانه هایی که پیشتر معرفی کردیم، دارای بویی بسیار دلنشین و گیرا بخصوص در فصل های سرد سال است.

عطر دیور هوم اینتنس ورژن ارتقائ یافته دیور هوم است که ۲۰۰۷، سال عرضه آن به بازار می باشد. رایحه غالب این ادکلن گرم و شیرین است و مردان بسیاری طرفدار پر و پا قرص این محصول برند دیور هستند.

ظاهر این ادکلن بسیار ساده و سنگین و همچنین دلنشین است؛ قابی شیشه ای با فضای مشکی، مایع طلایی رنگ و لوله ای مشکی درون آن، درب شیشه ای و شکل مکعب مستطیل، تقسیری از ظاهر این فرانسوی محبوب است.

Dior homme intense
Dior homme intense

نت های تشکیل دهنده Dior homme intense در سه بخش ابتدایی، میانی و پایه شامل موارد زیر هستند:

اسطوخدوس در بخش ابتدایی را نت میانی، گل درختی، گلابی و زنبق در بخش میانی رایحه و در نت پایه آن خس خس و سدر است.

این ادکلن مردانه را میتوانیم در گروه بویایی چوبی/گلی دسته بندی کنیم و به مردانی که به دنبال یک عطر شیرین و جذاب برای مراسم ها و دورهمی های شبانه خود می گردند پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه الیسا دیور هوم اینتنس را بصورت کاملا ارجینال و با تضمین صد در صدی اصل بودن در اختیار شما قرار می دهد.

 

۹. عطر دیور ساواج مردانه

خب زمان آن رسیده ادکلنی بسیار حرفه ای و پر فروش ۴ فصل را به شما معرفی کنیم! ادکلن مردانه دیور ساواج، یکی دیگر از مردانه های پر سر و صدا و محبوب است.

عطر دیور ساواج با پشتوانه ای قوی و با رویکرد حفظ اعتدال، همچنین بهره گیری از رایحه های تلخ، مزاج مردان جذاب را نشانه گرفته و در هر ۴ فصل سال مورد فروش بسیار قرار گرفته است.

عطر دیور ساواج مردانه
عطر دیور ساواج مردانه

Dior Sauvage در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و با تبلیغ پر سر و صدای آن توسط جانی دپ محبوب، بیشتر خود را به چشم آورد. اگر به دنبال ادکلنی معتدل با غلظت ادوتویلت و همچنین مانگاری قابل قبول میگردید، دیور ساواج یکی از بهترین انتخاب ها برای شما مردان جنتلمن است.

در نت های اولیه، میانی و پایه دیور ساواج از رایحه های فلفل و ترنج، اسطوخودوس و خس خس و لامی، سدر و لابدانیوم بهره گرفته شده است و طبیعتا میدانید که اطلاعات بیشتر در خصوص دیور ساواج را میتوانید در صفحه این محصول بیابید.

 

DOLCE&GABBANA THE ONE FOR MEN EDP .8

DOLCE&GABBANA THE ONE FOR MEN EDP یکی دیگر از ادکلن های مردانه بسیار با کیفیت از نظر پخش و مانگاری بو است که قطعا از آن میتوان به عنوان یکی از پر طرفدار ترین عطر ها نام برد.

برند محبوب D&G در 2015 اقدام به ارائه محصولی لوکس و حرفه ای با غلظت ادوپرفیوم کرد که موفقیت the one را این بار با قدرت بیشتر پیش بگیرد.

The one 2015 ادکلنی مردانه با رایحه شیرین و طبع گرم است که نت های تشکیل دهنده آن در بخش پایه، تنباکو، سدر و کهربا هستند.

THE ONE ادکلن مردانه
THE ONEادکلن مردانه

از گیشنیز و گریپ فروت و همینطور ریحان در نت اولیه آن استفاده شده و نت میانی آن شامل زنجبیل، هل و شکوفه پرتقال است.

دولچه گابانا دوان انتخابی بسیار خوب برای مردان لوکس پسند و علاقه مند به طبع های گرم و طعم های شیرین است. این ادکلن با پس زمینه رنگ طلایی و فضا سازی مشکی، حس آرامش و تجمل را القا می کند.

فروشگاه عطر و ادکلن الیسا، این عطر جذاب را با تضمین اصالت و بهترین قیمت نسبت به کیفیت مورد ارائه، خدمت مشتریان محترم خود تقدیم می کند.

 

۷. ادکلن جیونچی زریوس رژ

GIVENCHY XERYUS ROUGE، یک عطر مردانه قدرتمند با غلظت ادوتویلت و گروه بویایی شرقی سخی گونهاست.

فضایی ساخته شده از گرمی و تلخی، تداعی گر یونان باستان، اولین فرزند پسر برند گیونچی را تشکیل دادند که در سال ۱۹۹۵ به بازار روانه شد.

ادکلن جیونچی زریوس رژ یکی انتخاب های مردان خاص پسند است؛ متفاوت بودن این عطر را در همان ابتدا از ظاهر قرمز رنگ آن خواهید دریافت. این ادکلن هم از آن دسته عطر هایی است که مانگاری بسیار قابل قبولی داشته و پخش بوی آن هم بی عیب و نقص است.

نت پایه و مانگار این عطر شامل مشک، چوب سفید و سدر است که ترکیب آن ها رایحه بسیار دلنشین و گرمی را تقدیم شما می کند.

ادکلن جیونچی زریوس رژ
ادکلن جیونچی زریوس رژ

در نت اولیه این عطر از کاکتوس، ترخون و پرتقال استفاده شده است که در زمان پخش بو، روایح آن ها شما در آغوش می گیرد و در ادامه با بهره گیری از بوی شمعدانی، فلفل قرمز شیرین و سدر آن فضای گرم و تلخی که انتظار آن را می کشید پدید می آید.

GIVENCHY XERYUS ROUGE دلگرمی شما در روز های سرد سال خواهد بود همچنین استفاده از آن در شب ها مطلوب تر از روز است.

الیسا این ادکلن مردانه را با بطری ۱۰۰ میل ارجینال خدمت مشتریان محترم خود ارائه می کند.

 

۶. عطر مردانه تق هرمس ادوتویلت

یکی دیگر از مردانه های خوش بو و پر طرفدار دنیای عطر، تق هرمس ادوتویلت است. حتما با برند هرمس آشنا هستید و نیازی به معرفی و نعرف و تمجید از این غول فرانسوی نیست. اما محصول تق هرمس در ۲۰۰۶ تولید و روانه بازار شد که طبع معتدل و چهار فصل آن  باعث شد، یکی از پر فروش ترین محصولات این برند بخصوص در دسته ادکلن های مردانه باشد.

Hermes Terre d’hermes EDT ادکلنی با پخش بو ماندگاری بسیار مطلوب است که در گروه بویایی چوبی و در واقع از خانواده سرخس ها محسوب می شود. این ادکلن رایحه ای تلخ داشته و دارای غلظت Eau de toilette است.

این ادکلن بهترین انتخاب برای هدیه دادن به آن دسته از مردانی است که عاشق بوی تلخ و رایحه چوب هستند! تق هرمس قطعا این سلیقه ها را گرفتار خود می کند؛ همانطور که افراد معروف و مشهور هم استقبال بسیار خوبی از این عطر فرانسوی داشته اند و البته بهترین فروش این محصول در نیمه اول سال بوده است.

عطر مردانه تق هرمس ادوتویلت
عطر مردانه تق هرمس ادوتویلت

نت پایه در تق هرمس ادو تویلت، شامل رایحه هایی از خس خس، نعناع هندی، بنزوئین و سدر است. در زمان اسپری شدن و درواقع در نت ابتدایی این ادکلن، رایحه گریپ فروت و پرتقال به مشام می خورد و رایحه های میانی آن هم شامل گل شمعدانی و فلفل است.

 

۵. ادکلن مردانه لالیک مشکی

ادکلن مردانه لالیک مشکی یا لالیک انکر نویر از جذاب ترین و مورد توجه ترین عطر های مردانه موجود در بازار است.  لالیک انکر نویر تداعی کننده قدم زدن در جنگلی تاریک و خوش بو  است که سبک طراحی و رایحه آن، موجب بروز بازخورد بسیار مثبتی از سوی طبع و سلیقه های مختلف داشته است.

لالیک مشکی انکر نویر
لالیک مشکی انکر نویر

نام رسمی این ادکلن مردانه Lalique Encre Noire است که در سال ۲۰۰۶ تولید و به بازار عرضه شد. اما این ادکلن به دلیل ویژگی های ظاهری خود، بیشتر به نام لالیک مشکی شناخته می شود و قطعا یکی از پر فروش ترین عطر های مردانه به حساب می آید.

بدلیل تلخی رایحه این عطر و همچنین بوی بسیار جذاب چوب استفاده شده در آن، لالیک مشکی توانسته توجه مردان سخت پسند را به خود جلب کند.

نت های اولیه، میانی و پایه آن به ترتیب: سرو، خس خس و چوب کشمیر هستند و برای تشخیص اصل بودن آن می بایست به درب چوبی آن توجه کنید که نام لالیک بر روی آن حک شده باشد.

درب ادکلن لالیک مشکی یا انکر نویر
درب ادکلن لالیک مشکی یا انکر نویر

لالیک انکر نویر ادکلنی مردانه ساخت کشور فرانسه است که بوی قالب آن تلخ بوده و جزو گرم طبعان محسوب می شود. اطمینان داشته باشید که الیسا این محصول را بطور کاملا ارجینال خدمتتان ارائه می کند؛ همچنین تضمین بازگشت مبلغ پرداختی شما در صورت اصل نبودن محصول، وظیفه ماست.

 

4. ادلکن مردانه مرسدس بنز INTENSE

ادلکن مردانه مرسدس بنز اینتنس یکی دیگر از عطر های با کلاس و دوست داشتی برند مرسدس بنز است که میزان فروش بسیاری برای امر هدیه دادن داشته است!

اینتنس مرسدس بنز، ادکلنی با رایحه معتدل رو به گرمی است که به عنوان عطری تند شناخته می شود. رایحه آن تلخ بوده و در سال ۲۰۱۳ ورانه بازار عطر و ادکلن شده است.

MERCEDES BENZ INTENSE عطری با غلظت ادیتویلت که در بطری هایی بسیار شیک و با حجم 120 میل توسط الیسا پرفیوم ارائه می شود. مثل همیشه شعار الیسا کیفیت و اصالت محصول مورد ارائه در این فروشگاه می باشد.

ادکلن مردانه مرسدس بنز
ادکلن مردانه مرسدس بنز

اما در خصوص رایحه ها و نت های پایه، میانی و اولیه این ادکلن:

برگ بنفشه، نارنگی ماندارین، لیمو ترش و ترنج، اولین رایحه هایی هستند که پس از اسپری این عطر به مشام می رسند.

در نت میانه از فلفل، بنفشه، جوز و گالبانیوم استفاده شده است و خس خس، سدر و نعناع هندی نت پایه مرسدس بنز اینتنس را تشکیل می دهند. این ادکلن با قیمتی بسیار مناسب، هم برای هدیه دادن و هم استفاده کردن در الیسا ارائه می شود که با توجه این شرایط، میتوان آن را یک انتخاب ایده آل برای خرید یک ادکلن ارجینال دانست.

 

۳. عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه، یک گرم و شیرین بسیار منحصر به فرد و فوق لوکس برای مردان یونیک و خاص پسند!

PARFUMS DE MARLY PEGASUS تداعی گر پگاسوس، قهرمان یونان باستان است و این عطر را میتوانیم به عنوان قهرمان مانگاری بو در میان عطر های مردانه هم بشناسیم!

این ادکلن مردانه در حجم 120 میل و با گروه بویایی شرقی سرخس گونها توسط فروشگاه الیسا ارائه می شود. اما این محصول هم دارای نسخه های غیر معتبر بسیار زیادی در بازار است که الیسا با اطمینان کامل و با تضمین 100 درصدی اصالت، PARFUMS DE MARLY PEGASUS را تقدیم شما می کند.

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه
عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه

نت پایه در این عطر که موفق ترین محصول برند دمارلی است، شامل رایحه چوب صندل، وانیل و کهربا است.

بادام تلخ، اسطوخودوس و یاس، نت میانی پگاسوس را تشکیل می دهند و در نت آغازین آن از ترنج، زیره سبز و گل گاو زبان استفاده می شود.

پگاسوس یک انتخاب فوق العاده برای فصل های سرد است و از آن به عنوان یکی از سلطنتی ترین عطر های موجود در دنیا یاد می شود؛ به همین دلیل میان 15 ادکلن مردانه برتر در این مطلب جای گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد PARFUMS DE MARLY PEGASUS به صفحه این محصول مراجعه کنید.

 

2. ادکلن ورساچه اروس Versace Eros Pour Homme

ادکلن ورساچه اروس Versace Eros Pour Homme ادکلن ۱۰۰ میل مردانه، محصول موفقی دیگر از برند ورساچه ایتالیا تولید شده در سال ۲۰۱۲ در کشور ایتالیاست.

ورساچه اروس با نت های اولیه لیموترش، نعناع و سیب، نت پایه وانیل، سدر و خس خس و همچنین نت میانی دانه تونکا و شعمدانی رایحه ای شیرین و دلنشین برای شنوندگان خود فراهم آورده است.

Versace Eros Pour Homme for men
Versace Eros Pour Homme for men

اروس هم یک عطر مردانه معتدل و 4 فصل است که با توجه اصالت خود سعی بر این داشته فضا سازی اساطیری خود در عصر یونان باستان را حفظ کند تا جایی که در تبلیغات این ادکلن معروف هم Brian Shimansky به عنوان مدل، تداعی گر این فضا برای مخاطبان بوده است.

تلفیق رنگ آبی و طلایی در شیشه، کارتون و درب این ادکلن سعی در ایجاد فضایی آرامش بخش و زیبا داشته است؛ ورساچه اروس پخش بوی خوبی داشته ولی از نظر مانگاری شاید مقداری از رقیبان خود ضعیف تر ظاهر شده باشد.

گروه بویایی این ادکلن مردانه محبوب هم سرقی سرخس گونها است.

 

1. عطر مردانه Versace Pour Homme

زمان آن رسیده که به سراغ آخرین ادکلن برویم؛ یک ایتالیایی بسیار دوست داشتنی و منحر به فرد! برند نام آشنای ورساچه و ادکلن مردانه مدل پورهوم یک رقیب بسیار جدی و مصمم در برابر بولگاری آکوا پور هوم است.

همواره مردان معتدل دوست و علاقه مند به گروه بویایی گونه های سرخسی نگاه ویژه ای به این ایتالیایی دلنشین و دوست داشتنی، داشته اند.

ادکلن ورساچه پورهوم Versace Pour Homme یک عطر دریایی بسیار خوش چهره و خوش بو است که رایحه قالب آن تلخ بوده و طبع آن را میتوان معتدل رو به خنک معرفی کرد. این عطر با توجه به طبعی که دارد، قابل استفاده در ۴ فصل سال است ولی تابستان و بهار بهترین زمان استفاده از آن می باشد.

عطر مردانه Versace Pour Homme
عطر مردانهVersace Pour Homme

مردان جدی و جذابی که میخواهند عطری شیک و حرفه ای، همچنین با بویایی تحریک کننده داشته باشند، قطعا جذب ورساچه پورهوم خواهند شد. این عطر به رنگ آبی آسمانی بوده و طرح ظاهری آن، همانطور که در تصویر مشخص است بسیار زیبا و دلنشین است.

کمی راجب نت های تشکیل دهنده این عطر هم صحبت کنیم:

نت اولیه این اوکلن از لیمو، ترنج و گل رزمه تشکیل شده، در قسمت نت میانی رایحه های سدر، گل شعمدانی و سنبل و همچنین کلاری مریم گلی بکار گرفته شده اند و نت پایه آن از دانه تونکا، مشک و انبر سائل است.

ویرایش شده توسط fars_cosmetic
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...