رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

بهترین مارک های افترشیو برای آقایان


ارسال های توصیه شده

در مقاله زیر شما را با 10 تا از بهترین مارکهای افترشیو برای آقایان اشنا خواهیم کرد.

افترشیو مردانه ایو روشه

این افتر شیو که محصول کشور فرانسه است.و دارای ترکیبات گیاهی است . باعث نرمی و رطوبت پوست میگردد. دارای آب رسانی قوی برای پوست است و گیاه آلوورائه در این رطوبت رسانی موثر است و به سرعت جذب پوست میشود.فاقد چربی است و چربی پوستتان را میگیرد.و مناسب برای پوستهای خشک و نرمال است.بعد از استفاده از افترشیو ایو روشه حس خنکی در پوست خود احساس خواهید کرد.

 

افترشیو مردانه نیوا

افتر شیو نیوا که از برندهای معروف آلمانی نیز هست.دارای شیشه ی آبی و سفید است که طراحی زیبایی را ایجاد کرده است.این مارک به دلیل طراحی زیبا و کیفیت فوق العاده آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است .دارای عصاره ی نعنا است و باعث حس خنکی پوست میگردد.و التهاب صورت را بعد از اصلاح از بین خواهد برد.حاوی ویتامینهای مغذی  E و B5 است که میتواند پوستتان را ضد عفونی و از هرگونه الودگی حفظ کند.قیمت خوب و مناسب این محصول دلیل داشتن مشتریان زیادی است.

 

بالم افترشیو مردانه لیراک

10 تا از بهترین مارک های افترشیو برای آقایان .برند لیراک ساخت کشور فرانسه است.حاوی گیاه پالماتین و عصاره ی نعنا است که باعث رطوبت رسانی به پوست میگردد.خواص گیاه پالماتین در این است که رشد موها را کند میکند و نیاز به اصلاح کمتری خواهید داشت.از ویژگی های برند لیراک ، در این است که همه ی محصولات مردانه آن حاوی کمپلکس  SKINPOWER5 است.این ماده ترکیبی از ویتامین های مغذی ، مانند مس ، منیزیم ، آهن ، روی و منگنز است.در مقابل افترشیو های دیگر قیمت نسبتا بالایی دارد.کسانی که به پوست خود اهمیت میدهند ، میتوانند این برند را انتخاب کنند. تفاوت بالم با لوسیون در این است که بالم غلظت بیشتری دارد و همانند ژل‌ است.

 

افتر شیو مردانه ژیلت Gillette

مواد به کار رفته در این افترشیو باعث میشود بعد از استفاده ، احساس خنکی و لطافت در پوست خود کنید.افترشیو مردانه ژیلت فاقد چربی است بنابراین بعد از استفاده ، چربی در صورت خود حس نخواهید کرد.برای پوستهای حساس و کسانی که به دنبال ترمیم پوست خود هستند مناسب است. امروزه افترشیوها در انواع متفاوت در بازار وجود دارند. اما تنها تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند کاری که افترشیو ژیلت با پوست شما میکند را بکند.

 

لوسیون بعد از اصلاح کلیون

این امولوسیون مغذی و محافظت کننده به سرعت جذب پوست شده آن را نرم ، لطیف و شاداب می‌نماید و هیچ اثری از چربی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. این محصول سرشار از مواد مغذی همانند ویتامین E  و روغن‌های مرطوب کننده می‌باشد و آب هامامیلز موجود در این محصول با بستن منافذ باز آن ، به پوست استحکام بخشیده و هرگونه التهاب ناشی از اصلاح را التیام می‌بخشد.

ویژگی های این محصول

  • محافظت کننده پوست
  • حاوی ویتامین E
  • حاوی روغن‌های مرطوب کننده
  • آب هامامیلز برای بستن منافذ پوست
  • رفع التهاب اصلاح
  • ساخت ایتالیا
 

افترشیو  آرکو

آقایان برای داشتن ظاهری آراسته نیاز دارند که صورت خود را به طور مرتب اصلاح کرده و یا در صورت داشتن ریش ، به آن نظم و فرم بدهند.برای انجام این کار به افترشیو مناسب پوست خود نیاز دارند. پس از استفاده از این محصول ، پوست صورتتان PH مناسب و بدون آسیب خواهد داشت.مواد استفاده شده در افترشیو آرکو باعث نرمی و لطافت پوستتان خواهد شد.

اگر به پوست خود اهمیت میدهید این برند را انتخاب کنید و لذت ببرید. دارای انواع ژل ، لوسیون ، خمیر و فوم اصلاح است.این محصول پوست شما را از هرگونه آلودگی و آسیبهای محیطی محافظت می کند.

 

افترشیو اینتسا

افترشیو اینتسا

این افترشیو برای آقایانی که پوست حساس دارند مناسب است.در حجم 100 میلی لیتری تولید میگردد ، باعث خنکی و تسکین پوست میگردد.فرمولاسیون استفاده شده در این محصول باعث خنک کردن پوست و رفع سوزش و خارش پوست میگردد.و از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند. دارای خاصیت ضد پیری است و باعث شادابی و جوانی پوست میشود.فاقد الکل است و مناسب برای پوستهای حساس نیز است

 

افتر شیو سینره

پوست بسیاری از افراد بعد از اصلاح دچار التهاب می شود و جوش های قرمز ریز میزند.افتر شیو سینره با دارا بودن مواد ضد التهاب از بروز جوش و التهاب و سوزش جلوگیری می کند.مواد موجود در این افترشیو ، پوست صورت را ضد عفونی میکند.و باعث رطوبت رسانی عمیق پوست می گردد.پوست شما بعد از استفاده از افترشیو نرمی و لطافت زیادی به خود می گیرد.و حس خنکی در پوست خود احساس خواهید کرد.لوسیون پس از اصلاح سینره حاوی مواد انرژی‌بخش ، آنتی‌اکسیدان و ضد چروک است و پوست را از آسیب های محیطی محافظت میکند.

ویژگی های این محصول

  •  کاهش التهاب و سوزش پوست صورت پس از اصلاح
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  •  ایجاد حس تازگی و طراوت
  • حاوی مواد آنتی باکتریال
 

افترشیو مردانه اسمارت کالکشن

برای آقایانی که صورت خود را با تیغ یا ژیلت اصلاح می کنند ، افترشیو یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی ای است که به آن نیاز بالایی دارند. زمانی که شما با تیغ یا ژیلت صورت خود را اصلاح می کنید ، یک لایه بسیار نازک که با چشم قابل دیدن نیست از روی صورت شما برداشته شده و منافذی در پوست شما باز می شود.

افترشیو برای این ابداع و روانه بازار شد تا جلوی عفونت و التهاب پوست را بعد از اصلاح بگیرد. یکی از کارهای دیگر افترشیو این است که منافذ باز شده را سریعتر می بندد و این کار باعث آن است که عفونتی رخ ندهد. افترشیو اسمارت کالکشن مدل 212 Cool Sensitive حجم 100 میلی‌لیتر یکی از بهترین انتخاب ها برای این مورد است.

 

 

افترشیو مردانه دکلره

محصولات دکلره که ساخت کشور سوییس است.دارای کیفیتی بالا برای پوست های حساس است.در فرمولاسیون این محصولات از مواد غیر آلرژی و ضد التهاب به کار رفته است.همچنین دارای ترکیب اس آر اسی است این مواد از پوست شما در برابر آسیب های محیطی جلو گیری میکند.و سازگاری زیاد با پوستهای حساس دارد.از سرخی ، سوزش پوست و التهاب جلوگیری میکند دارای خنک کننده است و رطوبت رسان سریع پوست است.

 

ویرایش شده توسط fars_cosmetic
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...