رفتن به مطلب
آرایشی بهداشتی آکار

فوت و فن آرایش لب های باریک و گوشتی


ارسال های توصیه شده

آرایش لب های نازک و پهن

آرایش لب از اصلی ترین بخش های آرایش صورت است که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، آرایش لب ها باید تناسب با فرم لب باشد یعنی آرایش لب خانم هایی لب های باریکی دارند با آرایش لب خانم هایی که لب های گوشتی دارند فرق میکند.

ارایش لب های کوچک

آرایش لب های باریک

اکثر خانم هایی که لب های نازک و باریک دارند دوست دارند هنگام آرایش لب، آن ها را کمی برجسته و گوشتی تر جلوه دهند به همین دلیل بهتر است ابتدا با خط لبی که یک درجه از رنگ رژلب تان تیره تر است زیر خط اصلی لب را بکشید سپس از رژلب های خوش رنگ و جذاب استفاده کنید، با یک مداد سفید یک خط کمرنگ زیر خط لب تان بکشید تا لب های برجسته و زیباتری داشته باشید.

آرایش لب باریک

آرایش لب های گوشتی

برای آرایش لب های درشت و گوشتی نباید خط لب را زیر خط اصلی بکشید بلکه باید دقیقا روی خط اصلی لب باشد، سعی کنید از رژلب های تیره استفاده کنید حالا باید با مداد سفید خطی کمرنگ در وسط لب کشیده شود. برای لب های گوشتی و برجسته رژلب های براق و مایع مناسب نیستند بهترین گزینه برای آن ها رژلب های مات هستند.

آرایش لب قلوه ای

نکته: خط لب های مومی بهترین نوع خط لب هستند زیرا نرم هستند و به راحتی روی لب حرکت میکنند، خط لب باید همرنگ رژلب یا نهایتا یک درجه تیره تر از رنگ رژلب باشد.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...