آرایش لب

چگونه رژ لب های اصلی و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟

از آنجایی که در انتخاب لوازم آرایشی باید دقت بسیاری نمود و فرق بین لوازم آرایشی تقلبی با اصل را تشخیص داد، در این مقاله می‌خواهیم شما را در انتخاب یک رژ لب خوب و تفاوت آن با رژ لب‌های تقلبی آشنا نموده و به مضرات استفاده از رژ لب تقلبی اشاره نمائیم.

آرایش صورت

کرم پودر چیست و چگونه تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم؟

کرم پودر یکی از وسایل و لوازم آرایشی مهم و مورد نیاز در هر آرایشگاهی و مرکز زیبایی است. این محصول آرایشی چون زیرساز یک آرایش خوب و حرفه ای است در ویترین هر آرایشگاهی و حتی کیف دستی هر خانمی به چشم میخورد.

مراقبت پوست

spf چیست؟ بهترین درجه spf محصولات ضد آفتاب

بر روی هر کرم ضد آفتاب‌ می توان لغت SPF را دید. این ۳ حرف مخفف عبارت «عامل محافظت کننده در برابر آفتاب (Sun Protection Factor) است. میزان SPF ضد آفتاب نشان دهنده توانایی آن برای حفاظت از پوست شما در برابر آفتاب است. در این مقاله به سوال SPF چیست ؟ پاسخ کاملی خواهیم داد.

آرایش لب

مداد لب در آرایش چه کاربردی دارد؟

مداد لب می‌تواند جزئیات بیشتری را به لب شما اضافه کرد. در حقیقت کاربرد مداد لب را می‌توان زیباتر دیده شدن لب دانست. اگر می‌خواهید لب شما جزئیات بیشتری داشته باشد و مثلا بزرگ‌تر و حجیم‌تر دیده شود، حتما باید از مداد لب استفاده کنید.

مراقبت پوست

۳ تفاوت اصلی کرم مرطوب کننده با آبرسان

کرم‌ آبرسان و کرم مرطوب کننده از مهمترین کرم‌ها برای حفظ جوانی پوست و سلامت آن هستند. معمولا اکثر افراد این دو کرم را از یکدیگر تشخیص نداده و کرم مناسب برای پوست خود را تهیه نکرده یا به موقع از آن‌ها استفاده نمی‌کنند.

مراقبت لب

چرا باید برای لب ها از بالم استفاده کرد. بالم لب چیست

بالم لب مرطوب کننده ای مخصوص لب ها است که معمولا دارای خاصیت مرطوب کنندگی، مغذی و محافظتی برای لب ها است. با توجه به آنکه طراحی بالم لب اغلب به شکل رژ لب است، بنابراین استفاده از آن به هیچ مهارتی نیاز ندارد و همه افراد می توانند به آسانی از آن استفاده کنند.